جستجو

فراخوان هشتمین جشنواره‌ی فیلم کودکان برای کودکان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

■ مهلت: ۷ بهمن ۱۳۹۶ ■

■ فراخوان هشتمین جشنواره‌ی دوسالانه ملی فیلم کودکان برای کودکان «قاصدک»، از سوی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد. در جشنواره فیلم کودکان برای کودکان «قاصدک»، کودکان برای یک‌دیگر فیلم می‌سازند و به رقابت می‌پردازند.

■ کودکان و نوجوانان در دو گروه سنی (۶ تا ۱۲) و (۱۳ تا ۱۸) می‌توانند با موضوع «آزاد» در این جشنواره شرکت کنند.

■ این جشنواره در سه بخش، پویانمایی، فیلم کوتاه(داستانی و مستند) و بخش جنبی(مرورآثار) برگزار می‌شود.

■ هر شرکت کننده می‌تواند ۳ اثر به دبیرخانه ارسال کند و تاریخ اجرای اثر باید سال ۹۵ و ۹۶ باشد و تکنیک اجرای اثر هم در همه بخش‌ها آزاد اعلام شده است.

■ در همین حال ثبت مشخصات کامل همه‌ دست‌اندرکاران تولید اثر در عنوان‌بندی آغاز یا پایان فیلم، ارسال آثار در لوح فشرده و با فرمت‌های  و MPG ،AVI MOV(هر اثر در یک لوح فشرده جداگانه ارسال شود)، اعلام نام استان، عنوان اثر و نام صاحب اثر بر روی لوح فشرده ارسالی، مواردی است که در این فراخوان به آن تاکید شده است.

■ انتخاب آثار بر اساس دارا بودن کیفیت نسبی، بررسی الصاق شناسنامه تکمیل شده اثر به آثار ارسالی، ارسال کلیه آثار به صورت متمرکز و در بسته‌بندی مناسب از جمله مواردی است که باید در آثار ارسالی مورد توجه قرار گیرد و در این فراخوان به آن اشاره شده است.

■ این جشنواره با هدف کشف و پرورش استعدادها، خلاقیت‌ها و توانایی تفکر در میان مخاطبان، ایجاد فضایی برای پرورش کودکان و نوجوانانی خلاق، با نشاط، اندیشه‌ورز و پایبند به اخلاق، آشناسازی مخاطبان با ارزش‌های دینی و انقلابی و همچنین فرهنگ، هنر، ادبیات و تاریخ و ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان برای گرایش به فیلم‌سازی برگزار می‌شود.

■ نشانی دبیرخانه جشنواره، تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، جنب هتل ورزش، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری واحد آفرینش‌های هنری تلفن تماس ۹و ۸۸۹۷۱۲۸۸  داخلی ۱۱۷ و ۱۲۲ است.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه