جستجو

فراخوان هشتمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی منتشر شد.

■ مهلت: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ■

سیداسماعیل جعفرپور رئیس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این خبر افزود: این جشنواره با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، خوداتکایی، خودباوری، عزت ملی و کسب رزق حلال در رشته های هنرهای تجسمی، صنایع دستی سنتی، معرق، منبت، گلیم بافی، سنگ های زینتی، سوخته کاری روی چوب و عروسک سازی برگزار می شود.
وی گفت: امسال و برای نخستین بار کارآفرینان می توانند ایده ها و محصولات تولیدی ثبت شده خود را به جشنواره اعلام کنند.
رئیس فرهنگسرای کار و تعاون با اشاره به شرایط شرکت در جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی، اظهار داشت: تمامی آثار باید به همراه رزومه، مشخصات شناسنامه ای و کد ملی صاحب اثر، شناسنامه اثر، یک قطعه عکس ۴*۳، تلفن ثابت و همراه به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.
وی گفت:مهلت ارسال آثار تا چهارم اردیبهشت و زمان داوری انتخاب آثار برتر نیز پنجم اردیبهشت ماه امسال است.
هشتمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ و با همکاری خانه کارگر و شهرداری منطقه ۹ اجرا و آیین اختتامیه جشنواره نیز ۹ اردیبهشت برگزار می شود.
علاقه مندان برای شرکت در جشنواره می توانند آثار فرهنگی و ادبی خود را به پایگاه اینترنتی فرهنگسرای کار و تعاون به نشانی kar.farhjangsara.ir و آثار هنری و کارآفرینی حجمی خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶، فرهنگسرای کار و تعاون ارسال کنند.

≡ منبع خبر: ایلنا

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه