جستجو

فراخوان هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی هنر جوان منتشر شد.

  • مهلت: ۲۸ آذر ۱۳۹۷

فراخوان هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی هنر جوان به منظور بسط و گسترش فعالیت‌های هنری متناسب با اهداف متعالی انقلاب اسلامی، معرفی و تشویق استعدادهای هنرمندان جوان، ایجاد زمینه و بستر مناسب فعالیت‌های هنری برای جوانان کشور، بازشناسی ارزش‌های هنر معاصر و هنر اسلامی در فعالیت‌های هنری جوانان کشور، فـراهم آوردن زمینه شکوفایـی آرا و نظرات جوانان در بـررسی و تحلیـل جریانات هنـر معاصر آموزش هنـر و هنـر جوان، ایجاد شرایط مناسب برای سامان‌دهـی و حمایت از فعالیت‌های هنری جوانان کشور منتشر شد.

هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی هنر جوان در شش رشته طراحی، پوستر، کارتون، کاریکاتور، تصویرسازی و عکس به ترتیب با موضوعات دفاع مقدس و مقاومت، پیشرفت و شکوفایی (در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، هنری، دفاعی، ورزشی، علمی و …)، واردات بی‌رویه، وضع و حال امروز رؤسای جمهور آمریکا از سال ۵۷ تاکنون، ایران من و فرهنگ شهدا (مزار شهدا، خانواده شهدا، یادگار شهدا و …) دی‌ماه سال ‌جاری با دبیری احمد آقاقلی‌زاده در حوزه هنری برگزار خواهد شد.

دبیرخانه هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی هنر جوان، آخرین مهلت ارسال آثار را ۲۸ آذر ماه و زمان برگزاری جشنواره را دی‌ماه سال‌ جاری اعلام کرده است. همچنین متولدین ۱۳۶۰ به بعد مجاز به شرکت در جشنواره هستند و حداکثر در هر بخش می‌توانند ۵ اثر را به سایت جشنواره ارسال کنند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه