جستجو

فراخوان ورک‌شاپ سه روزه‌ی طراحی پوستر «ناجیانمان» منتشر شد.

■ مهلت: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ■

■ به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در گالری آنلاین، ورکشاپ پوستر «ناجیانمان» ۲۷ تا ۲۹ فروردین‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ زیر نظر محمد اردلانی در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد و هنرمندان برای حضور «رایگان» در این کارگاه عملی، باید پنج نمونه از پوسترهای خود (با هر موضوعی، صرفا جهت احراز توانایی گرافیک) درقطع ۵۰۰ در ۷۰۰ پیکسل با فرمت JPG، به همراه بیوگرافی و اطلاعات تماس، تا تاریخ جمعه ۲۴ فروردین‌ماه به پست‌الکترونیک کارگاه به نشانی (Posters.Workshop@gmail.com) ارسال فرمایند.

■ با توجه به فضای کارگاه، حداکثر ۱۵ نفر از متقاضیان برای حضور در این کارگاه انتخاب خواهند شد که همراه داشتن لپ‌تاپ برایشان الزامی است.

■ این کارگاه به همت گروه هنری ایرسا در سالن امیرخانیِ خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد و آثار برتر طراحی شده در این کارگاه، ضمن حضور در نمایشگاه این رویداد، برای کسب جوایز ۶۰، ۴۰ و ۲۰ میلیون ریالی با دیگر آثار راه یافته به نمایشگاه داوری خواهند شد. همچنین با رعایت مالکیت معنوی برای نیازهای بصری برگزارکننده در قالب کتاب، بیلبورد، پوستر، موشن گرافیک، کارت، بروشور، لباس، تمبر، شبکه های اجتماعی و … استفاده خواهد شد.

■ علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت www.NajianeMan.ir مراجعه فرمایند.

■ گفتنی است، محمد اردلانی عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک است و سرپرستی ده‌ها ورک شاپ گرافیک در مراکز دانشگاهی، فرهنگی و هنری کشور و همچنین کسب مقام برتر نخستین جشنواره تجسمی تهران، ششمین جشنواره بین‌المللی تایپوگرافی اسماء‌الحسنی، نامزدی دریافت نشان جوان تجسمی کشور، داوری در جشنواره‌ها و مسابقات بین‌المللی، حضور و تقدیر در ده‌ها رویداد در کشورهای ایران، لهستان، آمریکا، اوکراین، اسپانیا، چین، ایتالیا، فرانسه، اتریش، کره جنوبی، مکزیک، هلند، فنلاند و… را در کارنامه هنری خود دارد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه