جستجو

فراخوان چهارمین جشنواره ادبی نذر شعر توسط روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) منتشر شد.

■ مهلت: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ■

  • پس از برگزاری موفق ۳ دوره از جشنواره ادبی نذر شعر، چهارمین دوره از این جشنواره با هدف ترویج و تعالی شعر آیینی، تبیین مقام شامخ و سیره اهل بیت (ع) به زبان فاخر شعر و تشویق علاقمندان و فعالان عرصه ادبیات دینی و آیینی برگزار می شود. در این جشنواره از تمامی دوستداران اهل بیت(ع) و به ویژه شاعران دعوت می‌شود اشعاری را که درباره حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) سروده‌اند، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا پس از داوری و انتخاب در قالب مجموعه‌ای منتشر شود. در این جشنواره هم چنین لوح تقدیر و جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا می شود.

هدف جشنواره

  • این جشنواره با محوریت پرداختن به ابعاد مختلف زندگی، شخصیت و سیره حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) در قالب‌های شعر و قطعه ادبی و در سه بخش سنتی، شعر نو و شعر کودک برگزار و آثار برگزیده نیز منتشر می شود.

شرایط آثار

  • آثار باید از تازگی و نگاه نو برخوردار باشد و محدودیتی در انتخاب قالب اشعار وجود ندارد.
  • هر شرکت کننده نیز باید ۵ قطعه از اشعار خود را تا ۳۰ تیرماه ۱۳۹۷ به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.
  • دبیرخانه چهارمین جشنواره ادبی نذر شعر دهم خرداد مصادف با ۱۵ رمضان سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) آغاز به کار می کند و اختتامیه جشنواره نیز در دهه کرامت برگزار خواهد شد.
  • آثار ارسالی باید روی یک طرف برگه a4 با قلم نازنین اندازه ۱۴ تایپ و در قالب فرمت word همراه با مشخصات کامل و ایمیل و شماره تماس صاحب اثر به نشانی الکترونیکی دبیر خانه جشنواره ارسال شود.
  • شایان ذکر است علاقمندان برای شرکت در چهارمین جشنواره ادبی «نذر شعر» می‌توانند آثار خود را از طریق ارسال به ایمیل farhangsarayekhatam@yahoo.com ، مراجعه به سایت فرهنگسرای خاتم (ص) به نشانی khatam.farhangsara.ir ، مراجعه حضوری و یا تماس با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ ارائه نمایند.
  • دبیر خانه چهارمین جشنواره ادبی “نذر شعر” در فرهنگسرای خاتم (ص) به نشانی یافت آباد،خیابان حیدری جنوبی،خ شهید پژاند تا ۳۰ تیر ۱۳۹۷ آماده دریافت آثار شاعران است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه