جستجو

فراخوان چهارمین جشنواره مطبوعات استان زنجان توسط خانه مطبوعات استان منتشر شد.

■ مهلت: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ■

هدف از برگزاری این جشنواره، ارتقای سطح کیفی خبر واطلاع‌رسانی در استان، گسترش فرهنگ مطالعه و روزنامه‌خوانی، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه‌های استان و توسعه ظرفیت‌های موجود مطبوعات است. داوری آثار ارسال شده در ۲ بخش رسانه های مکتوب و خبرگزاری ها و پایگاههای خبری به صورت جداگانه انجام شود.

≡ رشته های مسابقه

شرکت‌کنندگان در بخش‌های اصلی جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس (شامل خبری، غیر خبری)، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه‌آرایی، طنز مکتوب، طرح و کاریکاتور به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

≡ موضوعات مسابقه

  • حمایت از کالای ایرانی، حقوق شهروندی، ایثار و شهادت، دین و معنویت، حجاب و عفاف، ورزش و نشاط اجتماعی، خانواده و سبک زندگی، آب و میط زیست، چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی (طلاق، حاشیه‌نشینی، اعتیاد، فساد اداری، بیکاری، فقر) و نظام سلامت جزو بخش‌ موضوعی چهارمین جشنواره مطبوعات استان زنجان است.
  • آثار رسیده در این بخش به صورت جداگانه بررسی شده و از رسانه‌ای که بیشترین آثار را در هر یک از این زمینه ها داشته باشد تجلیل می شود.

≡ شرایط مسایقه

  • آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شوند که در فاصله زمانی یک تیر ماه ۱۳۹۶ تا پایان خرداد ماه امسال در یکی از سرپرستی‌های نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری استانی منتشر شده باشد.
  • هر متقاضی مجاز به شرکت در سه بخش از جشنواره است و در هر بخش می‌تواند حداکثر تا ۲ اثر را در سامانه جشنواره بارگذاری کند.
  • برندگان هر بخش بر اساس تعداد اعضای شرکت‌کننده در آن بخش بوده و در صورت حضور بیش از ۱۵ نفر شرکت‌کننده، نفرات اول، دوم و سوم انتخاب خواهد شد.
  • در صورت حضور ۱۰ تا ۱۵ نفر شرکت‌کننده در هر بخش، نفرات اول و دوم در آن بخش انتخاب می شوند و در صورت حضور بین ۵ تا ۱۰ نفر شرکت‌کننده فقط یک نفر برگزیده می شود.
  • در بخش آزاد، نفرات اول هر رشته، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی، نفرات دوم هر رشته، لوح تقدیر و مبلغ ۸ میلیون ریال جایزه نقدی و نفرات سوم در هر رشته نیز لوح تقدیر و مبلغ ۶ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت می‌کنند.
  • مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات استان همزمان با روز خبرنگار در ۱۷ مردادماه امسال برگزار می شود.
  • متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌‌توانند با مراجعه به سایت zanjan.pressfestival.ir آثار خود را تا تاریخ ۳۱ تیر جاری در این سامانه بارگذاری کرده و همچنین نسخه های چاپ شده را نیز به دبیرخانه جشنواره به آدرس: زنجان، میدان استقلال، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

■ منبع خبر: ایرنا

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه