جستجو

فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی کارتون دانمارک منتشر شد.

■مهلت: ۱۲ فروردین■

هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر با ۳ اثر در این جشنواره شرکت کند. تکنیک اجرای آثار آزاد بوده و  می‌تواند به صورت سیاه – سفید و یا رنگی ارائه شوند. آثار مذکور نباید قبلا در جایی جایزه برده باشند. همچنین آثار ارسالی می‌بایست در اندازه A4، با وضوح ۳۰۰ DPI  و در ابعاد ۳۵۰۸ در ۲۴۸۰ پیکسل ارائه شوند. حجم هر فایل نیز می‌تواند حداکثر تا ۵ MB باشد.

داوران در مرحله اول حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ اثر را انتخاب می‌کنند، بعد از انتخاب اولیه داوران از هنرمند درخواست خواهند کرد تا اصل اثر را بوسیله پست برای نمایش در نمایشگاه ارسال کنند. به برگزیدگان نهایی از طریق ایمیل اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است که نفر اول ۳۰۰۰ یورو، پلاک طلا و دیپلم افتخار، نفر دوم ۲۰۰۰ یورو، پلاک نقره و دیپلم و نفر سوم ۱۰۰۰ یورو، پلاک برنز به همراه دیپلم افتخار به عنوان جایزه اهدا خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار حداکثر تا تاریخ شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ به سایت جشنواره مراجعه کنند.

منبع خبر: وبسایت ارزشمند هنرآنلاین

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه