جستجو

فراخوان کتاب عکس استان چهارمحال و بختیاری توسط حوزه هنری استان منتشر شد.

■ مهلت: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ■

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، حجت‌الله شیروانی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان کتاب عکس به منظور بازنمایی و بازتاب شایسته آثار منحصربه‌فرد عکاسان چهارمحال و بختیاری و برای ثبت این آثار طراحی و منتشر شده است.

شیروانی افزود: عکس‌های مستند اجتماعی، خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی و ویژگی‌های خاص اقلیمی، طبیعی و تاریخی استان چهارمحال و بختیاری از محورهای اصلی این فراخوان است که عکاسان استان می‌باید آثار خود را با در نظر گرفتن این محورها انتخاب و برای چاپ در کتاب عکس استان ارسال کنند.

او گفت: استان چهارمحال و بختیاری دارای عکاسان خوبی است که تاکنون توانسته‌اند در جشنواره‌های مختلف عکس ملی و بین‌المللی خوش بدرخشند.

شیروانی اظهار داشت: کتاب عکس می‌تواند زمینه خوبی برای معرفی مردم استان و طبیعت بکر چهارمحال و بختیاری به نقاط مختلف دنیا باشد.

مسئول خانه عکاسان حوزه هنری نیز گفت: شرکت در این فراخوان برای کلیه گروه‌های سنی مختلف اعم از حرفه‌ای و آماتور آزاد است و عکس‌ها‌ی ارسالی باید از عکاسان استان و از مناطق استان چهارمحال و بختیاری باشد.

مریم آل مومن افزود: هر عکاس می‌تواند ۱۵ عکس در هر بخش ارسال دارد و عکس‌های ارسالی باید به گونه‌ای ویرایش شود که جنبه است اسنادی عکس از بین نرفته و به‌دور از اغراق باشد.

او گفت: عکس‌های ارسالی نباید شامل هرگونه امضاء، نشان، پاسپارتو، حاشیه، قاب و نشان تصویری باشد.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۶ در قالب لوح فشرده به حوزه هنری چهارمحال و بختیاری واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه ۵۲ ارسال دارند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه