جستجو

فراخوان کمک هزینه موسسه مطالعات پیشرفته آلفرد کروپ آلمان برای محققان ارشد و پژوهشگران جوان منتشر شد.

■ مهلت: ۹ شهریور ۱۳۹۷ ■

به گزارش وبسایت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آلمان، موسسه مطالعات پیشرفته آلفرد کروپ واقع در شهر گرایفسوالد آلمان به شماری از پژوهشگران بین‌المللی برای اقامت و پژوهش در این موسسه کمک هزینه ارائه می‌کند. مسئولان این موسسه برای سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰ به سه تا شش نفر از محققان ارشد و چهار تا هشت پژوهشگر جوان کمک‌هزینه اعطا می‌کنند.

≡ واجدین شرایط

  • کمک‌هزینه محققان ارشد، در اختیار پژوهشگرانی قرار می‌گیرد که دستاوردهای برجسته‌ای در تحقیقات و تدریس دانشگاهی دارند.
  • همچنین کمک‌هزینه پژوهشگران جوان در اختیار دانشجویانی قرار می‌گیرد که در مقطع فوق‌دکترا مشغول تحقیق هستند.

≡ ویژگی های کمک هزینه

  • در مدت زمانی که کمک‌هزینه در اختیار پژوهشگران قرار می‌گیرد، آنها می توانند به دور از دغدغه‌های مالی و در محیطی آرام بر روی تحقیقات متمرکز شوند.
  • همچنین از تمام پژوهشگرانی که کمک‌هزینه را دریافت می‌کنند، انتظار می‌رود که با دانشگاه گرایفسوالد در ایالت مکلنبورگ فورپومرن همکاری کنند.

≡ برنامه زمانی

  • پژوهشگران می‌توانند برای یک ترم تحصیلی (از تاریخ اول اکتبر تا ۳۱ مارچ یا از اول آپریل تا ۳۰ سپتامبر) و یا برای یک سال تحصیلی (از اول اکتبر تا ۳۰ سپتامبر) برای اخذ این بورسیه اقدام کنند. اقامت در این موسسه برای پژوهشگران رایگان است و مبلغ کمک‌هزینه بر اساس دستاوردهای محققان مشخص می‌شود.
≡ نحوه ارسال درخواست
  • علاقمندان به اقامت و پژوهش در موسسه آلفرد کروپ ‌باید مدارک خود را حداکثر تا پایان ماه اوت سال جاری میلادی، برای مسئولان این موسسه ارسال کنند.
  • این مدارک شامل رزومه کاری، خلاصه‌ای از پروژه تحقیقاتی و لیستی از آثار منتشرشده متقاضیان است که در قالب فایل پی‌دی‌اف باید برای موسسه ارسال شود.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه