جستجو

فراخوان یازدهمین جشنواره بین‌المللی کارتون «دون کیشوت» ترکیه به روزهای آخر نزدیک می شود.

■ مهلت: ۹ اسفند ۱۳۹۶ ■

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در هنرآنلاین، در جهان بسیاری از کودکان به اجبار به ازدواج دیگران در می‌آیند و از هر ۵ ازدواج یکی زیر سن قانونی است. این موضوع در کشورهایی مانند بنگلادش، افغانستان، اتیوپی، تانزانیا و هندوستان بسیار عادی به نظر می‌رسد و در کشور ترکیه نیز به وضوح مشاهده می‌شود.

این جشنواره از تمامی هنرمندان کارتونیست دعوت به عمل می‌آورد تا با ارسال آثار درباره معضل مذکور، مردم جهان را نسبت به این موضوع به تفکر وا دارند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به صورت رنگی و یا سیاه – سفید به جشنواره ارسال کنند، آثار ارسالی می‌بایست در اندازه A3، فرمت JPEG و با وضوح ۳۰۰ DPI ارائه شوند. همچنین این آثار نباید قبلا در جایی منتشر شده باشند.

هیات انتخاب در حدود ۱۰۰ اثر را برای داوری نهایی انتخاب خواهند کرد و آثار برنده در نمایشگاهی در گالری Maji استانبول به نمایش در خواهد آمد.

گفتنی است هیئت داوران به نفر اول مبلغ ۱۰۰۰ یورو به همراه مدال دون کیشوت، نفر دوم ۷۵۰ یورو و مدال دون کیشوت، نفر سوم ۵۰۰ یورو و مدال دون کیشوت اهدا می‌نماید. ضمنا به ۱۰ نفر برگزیده نیز جایزه مخصوص تعلق می‌گیرد.

علاقمندان به حضور در این رویداد می‌بایست آثار خود را حداکثر تا تاریخ چهارشنبه ۹ اسفندماه ۱۳۹۶ به نشانی: childbrides@donquichotte.org ایمیل کنند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه