جستجو

■ مهلت: ۳۱ تیر ■

فراخوان مسابقه عکاسی «نشاط بندگی» منتشر شد.

فرهنگسرای گلستان مسابقه عکس “نشاط بندگی” را با موضوع عید سعید فطر و ثبت و ضبط لحظات باشکوه و ناب آیین مذهبی نماز عید فطر برگزار می‌کند.

این مسابقه عکاسی با موضوعات نماز عید فطر، حضور خانوادگی در نماز، حضور روزه اولی ها در نماز، لحظه های ناب نماز عید فطر، میزبانان نماز عید فطر و اجتماع مراسم عید فطر برگزار می شود.
شرکت‌کنندگان می‌توانند با استفاده از هر دوربینی حتی دوربین تلفن همراه خود از موضوعات ذکر شده عکس گرفته و  با ارسال  حداکثر ۵ اثر در مسابقه شرکت وآثار خود را تا پایان تیرماه ۹۵ از طریق ایمیل به نشانی farhangsara.golestan8@gmail.com ارسال کنند.

گفتنی است پس از داوری آثار رسیده توسط هیأت داوران این مسابقه آقایان رسول اولیاءزاده، افشین بختیار و امیرعلی جوادیان به برگزیدگان به ترتیب نفر اول لوح تقدیر جشنواره به همراه مبلغ ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ، نفر دوم: لوح تقدیر جشنواره به همراه مبلغ ۷،۵۰۰،۰۰۰ ریال و نفرسوم: لوح تقدیر جشنواره به همراه مبلغ ۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال اهدا می شود.

علاقمندان برای اطلاع از دیگر شرایط شرکت در جشنواره می توانند به نشانی اینترنتی فرهنگسرای گلستان مراجعه و یا با تلفن های ۷۷۸۱۹۴۶۸ و ۷۷۸۲۲۲۵۲ و ۷۷۸۴۴۵۷۴ تماس حاصل نمایند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه