جستجو

■ سلام و وقت شما بخیر. امروز دوباره پیامی ارزشمندی از سرکار خانم «لیلا عظیمی»، از هنرمندان عضو کانال تلگرام و سایت فستیوارت مبنی بر موفقیت ایشان در «پنجمین جایزه هنر و ادبیات محتشم » دریافت کردم. با کسب اجازه از ایشان، متن پیام را منتشر می کنم. موفقیت ایشان قطعا باعث خوشحالی همه ماست و انرژی مضاعفی برای حضور در رقابت ها و عرصه های ملی و بین المللی خواهد بود. متن پیام:

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

«سلام و صبح تون به خیر
میخواستم از زحمات شما برای کانال بسیار خوبتون تشکر کنم، ممنون که با وجود کار و گرفتاری تون وقت میگذارید تا در همه ی زمینه ها فراخوان ها رو با دقت بفرستین، امیدوارم خدا زندگیتون رو سرشار از آرامش کنه، من تصویرگری میکنم و کارم در فراخوانی که در کانالتون بود و مربوط به جشنواره محتشم سوم شد، میخواستم در خوشحالی من شریک باشید، سپاسگزارم.»

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

■ صمیمانه از سرکار خانم «لیلا عظیمی» تشکر می کنم و امیدوارم خبر موفقیت های بعدی ایشان را به زودی منتشر کنم. پیشنهاد می کنم اگر دوست دارید اینجا کلیک کنید و به ایشان تبریک بگویید. قطعا شادی فزاینده خواهد داشت.

■ دوست عزیزم! حالا نوبت تو است. تویی که در حال خواندن این واژه ها هستی. در سرانگشتان تو، نیرویی نهفته است که می تواند دنیایی منحصربفرد بیافریند. جهانی که شبیه هیچ جهان دیگری نیست. هیولای هنرمند درونت را بیدار کن و دنیایت را بیافرین. مشتاق و منتظر شنیدن و خواندن پیامی هستم که در روزهایی نزدیک، برای من خواهی فرستاد و خواهی نوشت: «سلام. من موفق شدم!».
منتظرم و مطمئن؛ همچون همیشه.

■ علی اصغر کلانتر
■ جایی نزدیک ساری
■ ۱۲ دی ۱۳۹۶

@honarpazhouh

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه