جستجو

≡ نمایشگاه گروهی عکس «من بارها تو را زیسته ام» ≡

■ «عکاسی مفهومی با رویکرد پرتره» از سال ۱۳۹۵، به عنوان یک دوره مستقل ۲۰ جلسه‌ای در مدرسه اینورس ارائه شده است. در این دوره، هنرجویان در چهار مرحله اصلیِ، «گردآوری پیش‌نیاز‌های ایده‌پردازی»، «شکل‌گیری و پردازش ایده»، «خلق اثر» و «ویرایش تصویر و نوشتن استیتمنت» آموزش دیده و خروجی نهایی دوره را ارائه می‌کنند. هم اکنون، پس از طی‌شدن جلسات و پایان یافتن این دوره، در جهت حمایت از هنرجویان و همچنین نمایش میزان اثربخشی مباحث آموزشی، مدرسه اینورس برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری نمایشگاهی از آثار منتخب دو گروه کلاسی را انجام داده است.

در ادامه متنی از علی سبوکی، مدرس این دوره را مطالعه خواهید کرد:
«این مجموعه عکس حاصل تلاش هنرجویان دو دوره «عکاسی مفهومی با رویکرد پرتره» است. مفاهیم پرداخته شده در این مجموعه، دغدغه‌های شخصی و درونی آنان بوده است. بازگشت به خویشتن، سرگشتگی‌های عصر حاضر و استفاده از نمادها و نشانه‌ها براى ارتباط بهتر با مخاطب از موضوعات این مجموعه هستند.
این نمایشگاه دعوتی است برای یادآوری فراموش شده‌ها و فرصتی است برای نگریستن بودن‌های مکرر ما در پاره‌های زمان.»
■ برای بازدید از این نمایشگاه به گالری آرته به آدرس خیابان شیراز جنوبی، پایین‌تر از پل همت، بلوار علی‌خانی، ۲۰ متری گلستان، ۱۲ متری دوم، پلاک ۳
مراجعه نمایید.

افتتاحیه: جمعه ۱۴ مهر
■ این نمایشگاه تا تاریخ ۲۳ مهرماه ادامه خواهد داشت. ساعات بازدید از این نمایشگاه همه روزه (به استثنا روزهای شنبه)، از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۰:۰۰ خواهد بود.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه