جستجو
پوستر فراخوان بین المللی رسانه های تعاملی سال نشریه Communication Arts 2024

فراخوان بین المللی هنرهای تعاملی سال ۲۰۲۴ نشریه Communication Arts 2024 منتشر شد.

  • مهلت: ۱۵ مهر ۱۴۰۲
  • نشریه Communication Arts که توسط ریچارد کوین و رابرت بلانچارد در سال ۱۹۵۹ تأسیس شد، منبع اصلی الهام برای طراحان گرافیک، مدیران هنری، شرکت‌های طراحی، بخش‌های طراحی شرکت‌ها، آژانس‌های تبلیغاتی، طراحان رسانه های تعاملی، تصویرگران و عکاسان و بطظور کلی همه افرادی است که در ارتباطات بصری مشارکت دارند.

درباره رقابت

  • هر پروژه طراحی رابط کاربری، برنامه آموزشی و سرگرمی، نمایش محصول یا برنامه تعاملی ایجاد شده برای انتشار دیجیتال روی دسکتاپ، دستکاه های تعاملی، دیوایس های دستی، سرویس آنلاین یا شبکه جهانی وب واجد شرایط شرکت در این رویداد است.
  • رقابت سال ۲۰۲۴ در بخش های زیر برگزار می شود:
    • وب‌سایت‌ها/سایت‌های کوچک: وب‌سایت‌هایی که برای هر هدفی (از جمله تبلیغات، اخبار، تجارت الکترونیک، آموزش و سرگرمی که از فناوری‌های مبتنی بر مرورگر استفاده می‌کنند) اجرا شده اند.
    • اجتماعی(شبکه): برنامه های شبکه های اجتماعی، برنامه های افزودنی و بازی های طراحی شده برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی از جمله فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر و غیره.
    • دسک‌تاپ: برنامه‌ها، ابزارک‌ها، branded experiences و بازی‌هایی که برای اجرا به‌صورت لوکال در رایانه‌های رومیزی/لپ‌تاپ Mac یا PC طراحی شده‌اند.
    • موبایل: برنامه‌ها، وب‌سایت‌های بهینه‌سازی شده برای موبایل، بازی‌ها و سرویس‌های آگاه از موقعیت مکانی طراحی شده برای آیفون، اندروید، ویندوز و غیره.
    • تبلت/دستگاه‌های دستی: برنامه‌ها، بازی‌ها، کتاب‌های الکترونیکی، انتشارات دیجیتال و ارائه‌های فروش تعاملی که برای تبلت‌ها و دستگاه‌های دستی به غیر از تلفن‌های همراه طراحی شده‌اند.
    • محیطی: تاسیسات تعاملی، کیوسک ها، میزها، نمایشگرهای درون فروشگاهی/پنجره ای، تجربیات خارج از خانه، نمایشگاه های تجاری و موزه ها، نمایشگاه های شرکتی و غیره.
    • سایر رسانه‌های تعاملی: هر پروژه‌ای که در دسته‌های قبلی پوشش داده نمی‌شود و تعامل با تجربه کاربر ضروری است.
    • کار دانش آموزی: هر پروژه تعاملی ایجاد شده برای تکالیف مدرسه.
  • برای شرکت در این مسابقه باید ویدئو یا لینک ویدئوی اثر را ارسال کنید و فایل تصویر یا چاپ شده آن پذیرفته نمی شود.
  • مشخصات ویدیوی اثر: فرمت MOV، MP4، MPG یا MPEG با حداکثر حجم فایل ۵۰۰ مگابایت.
  • مشخصات آثار مبتنی بر وب: تمام آثار مبتنی بر وب باید در یک مرورگر وب معمولی قابل مشاهده و از طریق اینترنت به مدت سه ماه پس از مهلت مسابقه قابل مشاهده باشند. اگر اثر برای عموم قابل دسترسی نیست، لطفاً نام کاربری و رمز عبور به سرور امن خود را ارسال کنید. نمایش های ویدئویی مبتنی بر وب باید یک پیوند مستقیم به پروژه باشند و مدت زمان آن بیش از پنج دقیقه نباشد. ویدئو نباید صفحه معرفی یا مرور داشته باشند.

هزینه شرکت در مسابقه

  • هزینه ورودی برای مسابقه تعاملی هنرهای ارتباطی ۲۰۲۴ از ۱۰۰ تا ۱۲۵ دلار (۳۰ تا ۴۵ دلار برای کار دانشجویی) متغیر است.

جوایز مسابقه

  • هر شرکت کننده برنده، یک نشان سرآمدی(Award of Excellence) و گواهینامه های جایزه دریافت خواهد کرد. نشان سرآمدی CA یکی از پرطرفدارترین جوایز در صنعت است.

لینک های مرتبط

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه