جستجو
فراخوان رقابت شهرسازی تاکتیکی Tactical Urbanism Now ۲۰۲۱ منتشر شد.

فراخوان رقابت شهرسازی تاکتیکی Tactical Urbanism Now ۲۰۲۱ منتشر شد.

  •  مهلت ثبت نام عادی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
  • ثبت نام دیرهنگام: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
  • آخرین مهلت: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

■ رقابت های TerraViva دور جدیدی از رقابت معماری را با تمرکز بر تحول در فضاهای عمومی معاصر برگزار می کند. در دهه گذشته، شهرهای مختلفی از سراسر جهان تحولات شهری را با مداخلاتی چشمگیر، انعطاف‌پذیر و تفریحی، به طرق مختلف تجربه کرده‌اند. امروزه نیز هم در شهرهای کوچک و هم در کلانشهرها این تحولات بیش از پیش به چشم می خورد. شهرسازی تاکتیکی با ارائه روش طراحی نوآورانه دستیابی به بازسازی بلندمدت با استراتژی های کوتاه مدت را مد نظر قرار می دهد. این رویداد از شرکت کنندگان دعوت می کند تا با دیدگاهی راهبردی که قابلیت انعطاف پذیری و چندمنظوره بودن فضاها را فراهم کند به طراحی دوباره فضاهای عمومی سنتی مانند پارک، خیابان، زمین بازی و میادین بپردازند. طراحی تاکتیکی را می توان ابزاری برای اجرای پروژه های آزمایشی دارای ارزش ارتباطی بالا و با هدف بهبود فضاهای عمومی یا ایجاد فضاهای عمومی جدید در نظر گرفت. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دربافت هزینه‌های ارزی، ترجمه متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت در این رقابت برای دانشجویان، معماران، طراحان، شهرسازان، مهندسان، هنرمندان آزاد است.

≡ شرایط آثار:

■ شرکت کنندگان باید دو پانل A۱ (۵۹،۴×۸۴،۱ سانتی متر) جهت افقی به اضافه توضیح مختصری از طرح پیشنهادی (حداکثر ۲۵۰ کلمه) ارسال کنند.
■ پانل ها باید حاوی تمام اطلاعات گرافیکی لازم برای توضیح پروژه به بهترین شکل ممکن باشد (عنوان، نمودارها، تجسم سه بعدی، پلان ها و بخش ها، کلاژ و غیره) انواع نمایش های گرافیکی قابل قبول است.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ ثبت نام عادی: ۸۹ یورو
■ ثبت نام متاخرین: ۱۱۹ یورو

≡ جوایز:

■ مجموع جوایز نقدی: ۸۰۰۰ دلار

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه