دوره جامع راهبری دیزاین برند The Brand Design Leadership Course
- مهلت: ۳۱ تیر ۱۴۰۴
- برگزاری: دو هفته پیاپی بصورت دو بوت کمپ فشرده از شنبه ۱۸ تا چهارشنبه ۲۲ مرداد و شنبه ۲۵ تا چهارشنبه ۲۹ مرداد از ساعت ۱۶ تا ۲۰
- مکان برگزاری: دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران
درباره دوره جامع راهبردی دیزاین برند
- شرکت در این دوره بصورت حضوری یا آنلاین از تمام نقاط ایران و جهان امکان پذیر است.
- این دوره جامع، ویژه طراحان، صاحبان استودیوهای طراحی، مشاوران، مدرسان و مدیران برند، مدیران آژانسهای خلاق، کارآفرینان و متخصصین و فعالان اکوسیستم استارتاپی و علاقمندان به فعالیت تخصصی و حرفهای در زمینه دیزاین برند، برنامه ریزی شده است.
- به شرکت کنندگان این دوره، مدرک معتبر دو زبانه راهبری دیزاین برند دانشگاه تهران اعطا خواهد شد.
- مدرس: شهرزاد اسفرجانی، قصه گوی برندهای ایرانی با بیش از سه دهه همکاری حرفه ای و تخصصی با برترین برندهای داخلی و بین المللی در زمینه دیزاین برند
- @shahrzadesfarjani
سرفصلها:
- معرفی مدل برج راهبری برند
- تحقیقات قبل از استراتژی؛ بررسی درونی چهارپایه برند
- تحقیقات قبل از استراتژی؛ بررسی بیرونی چهارپایه برند
- تدوین تصمیمات و سند استراتژیک
- روش شناسی کاوشگری بینش مخاطب
- بیانیه جایگاه برند
- معماری برند
- روایت برند
- مطالعات موردی از برندهای ایرانی
- دیزاین ارتباطات برند
راه های ارتباطی
- تلگرام، واتس اپ، پیامک و تماس:
- ۰۹۰۰۱۱۶۰۲۳۰
- اینستاگرام:
- @finearts.ut.cpe
- @ut.design.mba
فرایند ثبت نام:
- متقاضیان حضور در این دوره جامع، می توانند از طریق ارسال پیام، در پیام رسان های تلگرام و واتس اپ به شماره ۰۹۰۰۱۱۶۰۲۳۰ پس از ارسال سوابق و اخذ پذیرش، لینک ثبت نام دوره را در سامانه جامع آموزش های تخصصی کاربردی دانشگاه تهران دریافت نمایند.