جستجو
جشنواره عکس کیش

مهلت ارسال آثار جشنواره عکس کیش با استقبال چشمگیر عکاسان ایرانی به پایان رسید.

محمدساطعی دبیر جشنواره عکس کیش،ضمن تشکر و قدردانی از شرکت کنندگان ابراز امیدواری نمود و از استقبال غافلگیر کننده ی عکاسان ایرانی در مدت زمان بسیار کوتاه خبر داد.
ساطعی با ذکر این موضوع که مهلت ارسال آثار تنها دو هفته بود، اضافه نمود که استقبال چشمگیر عکاسان ایرانی در این زمان محدود در اعتباربخشیدن به این جشنواره کمک بسیاری کرد.
دبیر جشنواره عکس کیش،ضمن تشکر از آقای مهندس محسن قریب مدیر عامل موسسه جشنواره ها و مناسبت های کیش به خاطر حمایت های همه جانبه و حسن اعتماد به برگزاری جشنواره عکس کیش، اعلام کرد که ٢٣٠٠ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این آثار ١۶٠٠ عکس مربوط به کیش و موضوع جشنواره بودند و پس از ثبت به داوران جهت بازبینی تحویل داده شدند.
هیئت داوران این جشنواره را هنرمندانی همچون غوغا بیات،فرشیدابراهیمی،عباس دوست قرین و عباس ولدی تشکیل داده اند.
ساطعی در ادامه از حضور و حمایت عکاسان کیشوند ابراز خوشحالی نمود و اضافه کرد که با تعداد چشم گیری عکاس ساکن کیش روبرو بودیم که این بسیار انگیزه بخش بود.
جشنواره عکس کیش در سه بخش اصلی ،موبایلی و نوجوان همزمان با بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش آغاز به کار نمود و عکاسانی از شهرهای کیش،مشهد، اصفهان، شیراز ، ارومیه، کردستان ،بروجرد،نیشابور،کرج، سنندج و تهران در جشنواره عکس کیش شرکت کردند و قرار است پس از مرحله بازبینی داوران طبق اعلام دبیرخانه جشنواره ، در تاریخ سوم شهریور ماه نتایج پذیرفته شدگان به جشنواره اعلام و در تاریخ نهم شهریور طی مراسمی به منتخبین جوایز اهدا گردد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه