جستجو
دپارتمان دیزاین ورسک، «اولین تعامل فرهنگی ایران و اکوادور در نمایشگاه بین‌المللی پل» را برگزار می‌کند.

دپارتمان دیزاین ورسک، «اولین تعامل فرهنگی ایران و اکوادور در نمایشگاه بین‌المللی پل» را برگزار می‌کند.

دپارتمان دیزاین ورسک در راستای مسئولیت فرهنگی و اجتماعی خود؛ در روز چهارشنبه ۱۳مرداد با همکاری سایت معتبر پوستر پوستر، نمایشگاه بین‌المللی طراحی پوستر پل را برگزار می نماید. در این نمایشگاه مجازی ۱۵هنرمند ایرانی بهمراه ۱۵هنرمند از کشور اکوادور پیرامون موضوعات فرهنگی، اجتماعی، انسانی و اکولوژیکی حضور دارند.
دکتر مسعود محمدزاده، مدیر دپارتمان دیزاین ورسک در خصوص دلیل برگزاری این رویداد گفت: “پل ها ساخته می شوند و برخی از آنها آنقدر مستحکم باقی می مانند تا فرهنگ چند نسل را رقم بزنند، دپارتمان دیزاین ورسک یک مسیر دانش بنیان برای حرفه ای شدن است. این رویداد بین المللی می تواند با زبان هنر، تعامل فرهنگی سازنده ای را میان طراحان گرافیک دو کشور ایجاد نموده و نقش سازنده ای را در ایجاد درک متقابل میان انسان‌ها ایفا کند.
گفتنی است که این نمایشگاه بصورت مجازی در وبسایت و اینستاگرام دپارتمان دیزاین ورسک و سایت پوستر پوستر برگزار می گردد. دبیر برگزاری این رویداد بهنام رئیسیان از ایران و کریستوفر اسکات از کشور اکوادور می باشند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه