جستجو
پوستر اولین فراخوان داستان کوتاه معرفت معلمی

اولین فراخوان داستان کوتاه معرفت معلمی (داستان کوتاه تجربیات حرفه‌ای معلمان در مدرسه) توسط انتشارات سراچه دل منتشر شد.

  • مهلت: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸

در طی حیات بشری و با به وجود آمدن مهارت نوشتار که نقطه عطفی در ترویج و تعالی و ترقی علوم و فنون بود، انتقال تجربیات حرفه‌ای در پیشبرد اهداف فردی و اجتماعی باعث ترقی هر چه بیشتر و رفع نواقص و معضلات و تقویت تجربه‌های مناسب گشت. هر صنف و هنر و پیشه‌ای محتاج بهره‌گیری از تجربیات افراد مجرب خود است. ارتقای حرفه‌ای پیشه معلمی که شغلی ظریف و حساس است نیز به بهره‌گیری تنوع تجربیات پیشین وابسته است و از این رو معلم‌هایی که در طی مسیر شغلی خود تجربه‌هایی ارزشمند چه تلخ و چه شیرین داشته‌اند با در اختیار قرار دادن این تجربیات به یاری معلم‌های جوانی می‌خیزند که نیازمند تجربه و کسب مهارت‌های مناسب هستند که در طی طریق خود، بسیاری از معضلات و مسایل و موانع را پیش از تجربه با بهره‌گیری از آموزه‌های تجربی دیگران پشت سر بنهند و با اعتماد به نفس و مهارت و قدرت و آرامش بیشتری در مواجهه با موقعیت عمل کنند.

در طی دوران مختلف حرفه‌ای معلمان، این تجربیات را در قالب ماجراهایی کسب می‌کنند که نقل آن‌ها به صورت داستانی می‌تواند بسیار جذاب و مفید قرار گیرید و نوعی آموزش غیرمستقیم به کسانی باشد که تازه پا در این عرصه نهاده‌اند از این رو انتشارات سراچه دل در ادامه فعالیت‌های نشر کتب ادبی خود در قالب داستان و رمان و شعر پارسی، با آگاهی از نیاز معلمان جوان به چنین گنجینه‌ای اولین فراخوان خود را در زمینه داستان کوتاه با عنوان «معرفت معلمی» برگزار می‌کند و انتظار دارد دبیران و معلمان فرهیخته جامعه فرهنگی ایران عزیز که سال‌ها تجربه اندوز این مسیر معرفتی بوده‌اند تجربه‌های خود را در قالب داستان چه به زبان اول شخص و چه به زبان سوم شخص با رعایت اصول داستان‌نویسی به این فراخوان ارسال کرده و دیگر معلمان را با آموزه‌های خود پذیرا باشند.

 شرایط و قوانین فراخوان معرفت معلمی:

  • کلیه معلمان شاغل و بازنشسته و دانشجو معلمان اهل قلم می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.
  • هر نویسنده تا ۳ اثر می‌توان به این فراخوان ارسال کنند.
  • کلیه آثار در ۳ برگ A4 با قلم B Zar اندازه ۱۳ و با فاصله ۱ سانتی متری به صورت فایل Word  و حداکثر در ۳۰۰۰ کلمه و با مشخصات نویسنده؛ سن، تحصیلات، عنوان داستان، آدرس و شماره تماس در یک برگ جدا ارسال می‌شود.
  • انتشارات هیچ تعهدی نسبت به پرداخت حق‌التالیف برای آثار ارسالی و منتخب ندارد ولی برای آثار انتخاب شده بعد از مرحله داوری که به کتاب راه پیدا می‌کنند یک جلد کتاب هدیه داده می‌شود.
  • راه ارتباطی با انتشارات
  • Email: Sarachedel@yahoo.com
  • Telegram: T.me/sarachedel
  • Instagram: Instagram.com/Sarachedel
  • مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۲۰/۵/۹۸ می‌باشد.
  • نتایج داوری در تاریخ ۱۰/۶/۹۸ اعلام می‌گردد.
  • نویسندگان داستان‌های منتخب باید فرم اصالت آثار خود را مبنی بر این که آثار ارسالی متعلق به خودشان هست تکمیل نمایند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه