جستجو

مستر کلاس‌های موسیقی با دعوت از استادان ایتالیایی توسط مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی برگزار می‌کند.

■ برگزاری: ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ■

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، برگزاری این کلاس‌‌ها با حضور فرانسیسکو دی‌روزا و امیانو جورانا از کشور ایتالیا در روزهای دوم و سوم اردیبهشت‌ماه است.

در همین راستا کلاس «ابوا» به شکل خصوصی و در قالب درس‌های جداگانه رپرتوار سولو و رپرتوار ارکسترال ابوا در روز دوم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۳ الی ۱۹ توسط فرانسیسکو دی‌روزا در مرکز آموزش دایر می‌شود.

 در همین روز دامیانو جورانا کلاس خصوصی ویولن را در تالار رودکی از ساعت ۱۳ الی ۲۱ برگزار می‌کند. در این کلاس ابتدا در ساعت ۱۳ الی ۱۷  درس‌های جداگانه ویولن در قالب رپرتوار ویولن، سونات تک باخ، کنسرتو موتسارت و کنسرت‌های مهم ویولن تدریس می‌شود؛ در ادامه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ درس‌های تخصصی ارکستر از سمفونی‌های هایدن و موتسارت آموزش داده می‌شود و سپس مبحث موسیقی مجلسی شامل درس‌های دوئت، تریو، کوارتت، کونیتا و … تدریس می‌شود. در کلاس خصوصی ویولن امکان حضور متاقضیان غیرفعال وجود دارد. روز سوم اردیبهشت ماه فرانسیسکو دی‌روزا از ساعت ۱۳ الی ۱۹ در تالار رودکی کلاس آموزشی سازهای بادی چوبی (ابوا، فلوت، کلارینت و فاگوت) را در قالب آنسامبل سمفونیک برگزار می‌کند. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این کلاس‌ها می‌توانند با مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی تماس حاصل بگیرند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه