جستجو

■ مهلت: ۱۱ آذر ■

فراخوان بورسیه فوق دکتری هنر دانشگاه تورنتو کانادا منتشر شد.

دانشگاه تورنتو کانادا، بورسیه های تحصیلی برای مقطع پسادکتری ارائه کرده است تا برای تازه فارغ التحصیلان مقطع دکنری امکان مطالعه پیشرفته در زمینه مطالعاتی خودشان را فراهم کند. این بورسیه ها قاعده خاصی ندارند، اما می توانند در هر یک از گروه ها یا بخش های پژوهشی در «دانشکده هنرها و علوم» در دانشگاه تورنتو برگزار شوند. متقاضیان می بایست تحت حمایت یک یا چند سرپرست از اساتید دانشکده هنرها و علوم قرار بگیرند. در این بورسیه ها مبلغ ۴۵۰۰۰ دلار در سال برای مدت حداکثر دو سال به مشمول شرایط پرداخت می شود.

شرایط شرکت در این دوره

  • از آنجا که این بورسیه ها برای فارغ التحصیلان اخیر طرح ریزی شده است، آخرین زمان مورد قول برای اتمام دکتری تا یکم ماه می ۲۰۱۵ / ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ می باشد.
  • متقاضیان نباید هم اکنون متصدی یا عضویت هیئت علمی دانشگاه یا دانشگاهی را برعهده داشته باشند.
  • متقاضیان می توانند شهروند هر کشور و فارغ التحصیل هر دانشگاهی باشند. لطفا توجه داشته باشید که متقاضیان موفق شده بین المللی می بایست واجد تمامی شرایط مهاجرت کانادا باشند.
  • آخرین مهلت ارسال تقاضا، December 1, 2016 برابر با ۱۱ آذر ۱۳۹۵ است. تصمیم گیری درباره تقاضا ها در نیمه فوریه ۲۰۱۷ انجام می شود. متقاضیان موفق ۶ هفته از این زمان فرصت دارند تا بورسیه را قبول یا رد کنند.
  • فرصت مطالعاتی تنها در درون دانشگاه تورنتو امکان پذیر است. استاد(ان) ناظر پیشنهادی می بایست متصدی یا استخدام رسمی دانشکده هنرها و علوم باشند.

نحوه درخواست

  1. فایل CV و فرم کامل شده تقضای بورسیه را با کلیک بر روی هر عنوان دریافت، تکمیل و به ایمیل معاون پژوهش و زیرساخت با آدرس « vdresearch.artsci@utoronto.ca » ارسال کنید. فرم شامل یک فضای یک صفحه ای برای طرح پیشنهادی (پروپوزال) است که در آن شما می بایست پروژه پژوهشی خودتان رو توضیح بدهید و اهمیت و تأثیر آن پژوهش را شفاف سازی کنید. همچنین بیان کنید این چگونه با اهداف دانشگاهی شما متناسب می شود. لطفا توجه کنید که فهرست منابع یا واژه شناسی برای طرح نامه ضروری نیست.
  2. چینش استاد(ان) ناظر خودتان را مشخص کنید و از طریق « فرم ناظران پسادکتری هنر و علوم » برای دفتر معاونت پژوهش و زیرساخت با آدرس « vdresearch.artsci@utoronto.ca » ارسال کنید. توجه داشته باشید که تنها تقاضانامه هایی که دارای فرم تکمیل شده استاد ناظر باشند مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

[irp]

  • برای کسب اطلاعات دقیق درباره این فرصت مطالعاتی، « فایل راهنما » را دانلود و مطالعه کنید.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فرصت مطالعاتی از وبسایت تحصیلات تکمیلی دانشگاه بازدید کنید.
  • متقاضیان بین المللی می بایست مدرک دکتری خودشان را قبل از تاریخ شروع هر بورسیه تعلق گرفته دریافت کرده باشند. این به معنی تاریخ دفاع از رساله نیست، بلکه منظور تاریخ اتمام دوره دکتری است.
  • مشمولین بورسیه های این دانشگاه نباید بطور همزمان از بورسیه پسادکتری دیگری استفاده کنند.
  • پذیرفته شدگان فرصت مطالعاتی فوق دکتری در دانشگاه تورنتو مشمول توافقنامه «CUPE Unit 5 Collective Agreement» قرار می گیرند. به همین ترتیب بورسیه های دوره پسادکتری هنرها و علوم هم مشمول این شرایط می باشند.
  • دانشگاه تورنتو اکیدا به تنوع جمعیتی اهمیت می دهد و بطور ویژه از طرح های پیشنهادی اعضای اقلیت های مشهود، زنان، افراد غیر عادی، افراد دارای نقص عضو، اعضای اقلیت های جنسی، و سایر کسانی که در تنوع بیشتر ایده ها مشارکت کنند استقبال می کند.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه