جستجو

مهلت شرکت در هفتمین جشنواره موسیقی کردی تمدید شد.

  • مهلت: تمدید تا ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، سامان احمدی در جلسه کارگروه برگزاری هفتمین جشنواره موسیقی کُردی در مجتمع فجر سنندج، اظهارداشت: بعد از جمع بندی آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره، انتظار داریم بعد از ١٢ سال جشنواره شاهد برگزاری جشنواره ای در خور شان موسیقی منطقه و استان باشیم.

بخش های مسابقه

  • هفتمین جشنواره موسیقی کُردی در ۲ بخش مسابقه و جانبی با هدف فراهم کردن زمینه مناسب برای ترویج گنجینه ارزشمند موسیقی کُردی و ارج گذاری به تلاش هنرمندان برگزار می‌شود.
  • بخش مسابقه این جشنواره شامل آواز و نوازندگی است و در چهار بخش و سه رده سنی برگزار می‌شود. آواز‌های موسیقی کُردی، ساز‌های بادی، ساز‌های زهی و ساز‌های کوبه‌ای در بخش مسابقه قرار دارند.
  • اولویت پذیرش با گروه‌هایی است که از گونه‌های بخش آوازی و ساز‌های مندرج در فراخوان (بخش مسابقه) خلاقانه بهره بگیرند و تنوع در ساز آرایی داشته باشند.
    کلام قطعات آوازی باید متاثر از ادبیات کلاسیک و وزین کُردی باشد و شعر قطعات آوازی (تایپ شده) به همراه مدارک ارسال گردد.

داوری و جوایز

  • داوری نهایی در هر بخش و در هر رده سنی جشنواره، به صورت جداگانه انجام می‌شود وبه نفرات منتخب اول تا سوم لوح تقدیر جشنواره و جوایزی اهدا خواهد شد.
دانلودها

برای دانلود متن فراخوان و فرم ثبت نام، اینجا کلیک کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه