جستجو

مهلت ارسال آثار به جشنواره هنرهای تجسمی بچه های مسجد تمدید شد.

■ مهلت: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ■

مجتبی میرزایی نسب مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی هنری جوانان مساجد کشوربا اشاره به نحوه برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی بچه های مسجد اظهار داشت: پس از ابلاغ فراخوان جشنواره هنرهای تجسمی بچه های مسجد با رویکرد و نگاه جدید ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از اوایل خردادماه و با توجه به درخواست های فراوان و مکرر از سوی هنرمندان و دبیرخانه های استانی ، مهلت ارسال آثار شرکت کنندگان در جشنواره هنرهای تجسمی تا پانزدهم مردادماه تمدید شد.

وی بیان کرد: این جشنواره در رشته های خوشنویسی ، نقاشی و گرافیک و در رده سنی کودکان ، نوجوانان و جوانان و برای خواهران و برادران برگزار خواهد شد. ارسال آثار شرکت کنندگان صرفاً باید بر اساس آیین نامه جشنواره و از طریق پایگاه اطلاع رسانی جوانان مساجد و یا پورتال بچه های مسجد صورت پذیرد. هرگونه تغییرمرتبط با جشنواره و آیین نامه اجرایی جشنواره صرفاً از طریق همین پایگاه به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.
میرزایی نسب عنوان کرد: تمامی دبیرخانه های استانی و بویژه کارشناسان محترم فرهنگی هنری باید با پیگیری امور مربوط به جشنواره تدبیری اتخاذ نمایند تا چنانچه شرکت کنندگان با مشکل احتمالی در خصوص ارسال آثار مواجه شدند، در صدد رفع آن برآیند. زمان و مکان برگزاری مرحله کشوری و حضوری جشنواره پس از رایزنی با استان های مورد نظر از طریق همین پایگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه