جستجو

فراخوان اجرای عمومی هنرهای نمایشی فرهنگ‌سرای بهاران در نیمه دوم سال ۱۳۹۶ منتشر شد.

■ مهلت: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ■

■ منطقه ۱۷ تهران به عنوان یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق شهر تهران، منطقه‌ای مستعد برای مخاطبان علاقه‌مند و پیگیر در زمینه هنرهای نمایشی و تصویری است.

■ این مجموعه بر آن است تا با اهمیت دادن به گروه های نمایشی، هنرمندان فعال نمایشی و تصویری و ایجاد محیطی فرهنگی برای تمامی تولیدکنندگان و مخاطبان برای اجراهای عموم شش ماهه دوم سال ۹۶ و نمایش فیلم‌های کوتاه، در مرکزِ فرهنگ‌سرا و سینما تئاتر بهاران، از علاقه‌مندان و هنرمندان دعوت نماید تا با تکمیل فرم درخواست اجرا، آثار خود را در بخش نمایشی شامل: کودک و نوجوان، نمایش طنز (با موضوع خانواده، شهری و تکریم شهروندی)، آثار مناسبتی و موضوعی (ماه مبارک رمضان، ماه محرم، ماه صفر و عید نوروز، دهه فجر)، استندآپ کمدی (با موضوعات و معضلات شهری و شهروندی)، نمایشنامه خوانی، نمایشنامه نویسی، و بخش آثار تصویری شامل: فیلم های کوتاه (با موضوعات آزاد، دارای عنوان بندی و بدون هیچ گونه محدودیت در کیفیت ضبط تصویر شامل انواع دوربین‌ها، حتی دوربین موبایل) و فیلمنامه‌نویسی، به پست الکترونیک فرهنگ‌سرای بهاران ارسال کنند.

≡ مدارک لازم شامل:
■ فرم پر شده فراخوان، یک قطعه عکس اسکن شده، فایل تایپ شده نمایشنامه، فیلمنامه و یا طرح مبسوط در محیط word و pdf شده فایل مذکور، فایل اسکن شده مجوز نویسنده یا مترجم.

≡ موارد قابل توجه:

  • ​در بخش فیلم های کوتاه می بایست یک نسخه از لوح فشرده اثر به سینما تئاتر بهاران (دفتر مدرسه تئاتر) تحویل داده شود.
  • ​در بخش آثار نمایشی، نمایش هایی که آمادگی بازبینی دارند می‌توانند یک نسخه لوح فشرده اثر خود را به سینما تئاتر بهاران (مدرسه تئاتر) تحویل دهید.
  • ​هیچ‌گونه محدودیتی درباره انواع مختلف نمایشی (کلاسیک، مدرن، عروسکی، آیینی سنتی و …) وجود نخواهد داشت و هدف اصلی، ارائه آثار با کیفیت خواهد بود.
  • ​هر متقاضی تنها امکان ارائه سه اثر خواهد داشت.
  • ​زمان نهایی ارسال آثار در تمام بخش‌ها، پایان مهرماه خواهد بود. زمان بازبینی متعاقبا به گروه‌های پذیرفته شده اطلاع داده خواهد شد.
  • ​آدرس پستی برای تحویل لوح‌های فشرده: میدان ابوذر، انتهای سجاد جنوبی، میدان بهاران، بوستان بهاران، مرکز همایش‌های فرهنگی هنری بهاران
  • ​آدرس الکترونیکی برای ارسال مدارک و فرم های تکمیل شده: f_baharan17@yahoo.com

■ منبع خبر: تسنیم نیوز

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه