جستجو

فراخوان ارجنامه شاعر آیینی استاد محمد جواد محبت منتشر شد.

■ مهلت: ۳۱ آذر ۱۳۹۶ ■

■ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به منظور تجلیل از مقام استاد محمدجواد محبت، فراخوانی را به شرح ذیل منتشر نمود.
■ به نام خدا
■ استاد محمّدجواد محبّت از شاعران بزرگ ملّی در تاریخ شعر معاصر ایران است که در حوزه‌های مختلف، شعر سروده است و بیشتر با شعر آیینی شناخته می‌شود. از آنجا که تکریم بزرگان و چهره‌های نامدار و ماندگار ایران از اهمّ کارها و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، به منظور تکریم استاد محبّت و ثبت و ضبط مسائل گوناگون زندگی هنری و حرفه‌ای و شخصی ایشان که می‌تواند الگویی برای آیندگان و سندی معتبر برای جویندگان فرهنگ ایرانی باشد بایسته است ضمن برگزاری مراسم بزرگداشت این شاعر گرانقدر، درخور شأن ایشان تألیف شود تا هم زوایای مختلف زندگی حرفه‌ای ایشان روشن شود، هم گامی هرچند کوچک در راستای تکریم این مرد بزرگ برداشته شود.
■ از همین روی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و دبیرخانه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از همۀ صاحب نظران و اصحاب اندیشه دعوت می کند که مقالات، خاطرات، اشعار یا تصاویر و اسناد مرتبط با استاد محبت را تا پایان آذر ماه ۹۶ به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، دبیرخانه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی یا رایانامه mojmohabat@gmail.com یا شماره تلگرامی ۰۹۱۸۸۳۴۲۰۴۸ ارسال نمایند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه