جستجو

فراخوان اولین کنفرانس بین المللی توسعه و ترویج علوم انسانی در جامعه توسط انجمن توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین منتشر شد.

■ مهلت: ۴ خرداد ۱۳۹۶ ■

اولین کنفرانس بین المللی توسعه و ترویج علوم انسانی در جامعه در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ توسط انجمن توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین- انجمن علمی تخصص عمران و معماری و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: مدیریت (عمومی)
برگزار کننده: انجمن توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین- انجمن علمی تخصص عمران و معماری
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا
شهر برگزاری: تهران

کنفرانس بین المللی توسعه و ترویج علوم انسانی در جامعه”  با حمایت مؤثر ارگان ها، سازمان ها و مجامع علمی و دانشگاهی، توسط انجمن علمی توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین برگزار خواهد شد. باتوجه به اهمیت  موضوع و همچنین نقش سازنده آن در جامعه ، دبیرخانه اجرایی انتظار دارد این کنفرانس با مشارکت متولیان این امر که در یک طیف گسترده و مرتبط با زنجیره های مختلف علمی و اجرایی اعم از مسئولین، متخصصین ، کارشناسان و علما و صاحب نظران می باشد برگزار گردد. تا با ارایه جدیدترین مقالات و دستاوردهای علمی و تجربی روز دنیا توسط این اساتید، پژوهشگران و محققین در راستای ارتقای سطح علمی با هدف افزایش توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در این حوزه و در نهایت افزایش بهره وری و نهایتاً توسعه علوم انسانی در جامعه گامی استوار برداریم.
رویکرد انجمن علمی توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در برگزاری این همایش، جلب مشارکت تمامی مراکز علمی و حرفه ایی ، تعامل با انجمن های ملی و بین المللی مرتبط و دعوت از صاحبنظران برجسته با هدف تعامل علمی از یک سو و افزایش خود باوری علمی در کشور ، تمرکز بر مسائل و چالشهای روز ، طراحی محتوای علمی و کاربردی برای مسئولین می باشد .
لذا از کلیۀ علاقه‌مندان و صاحب نظران دعوت می‌شود تا با ارسال یافته‌های اصیل علمی و پژوهشی خود در برگزاری هر چه بهتر این همایش مشارکت فعال داشته باشند.
امید است با همکاری و حمایت سایر ارگانهای اجرایی و علمی کشور بتوانیم فضایی مناسب جهت ارائه دستاوردهای محققان عزیز کشورمان در راستای توسعه و ترویج علم و فنون بنیادین بمنظور بسترسازی زمینه های پژوهشی در حوزه علوم انسانی با رویکرد اسلامی و آموزش صحیح برای جامعه و مردم ایجاد نمود.

■ محورهای کنگره:

– توسعه و ترویج علوم مدیریت وبرنامه ریزی درجامعه
– توسعه و ترویج اخلاق و فرهنگ اسلامی در جامعه
– توسعه و ترویج الهیات و معارف اسلامی در جامعه
– توسعه و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه
– توسعه و ترویج زبان شناسی و آموزش در جامعه
– توسعه و ترویج تاریخ و تمدن اسلامی در جامعه
-توسعه و ترویج روانشناسی و اخلاق در جامعه
– توسعه و ترویج سبک زندگی سالم در جامعه
– توسعه و ترویج علوم جغرافیایی در جامعه
– توسعه و ترویج علوم اقتصادی در جامعه
– توسعه و ترویج علوم سیاسی در جامعه
– توسعه و ترویج فقه و حقوق در جامعه
– توسعه و ترویج علوم تربیتی در جامعه
– توسعه و ترویج  هنرایرانی در جامعه
– توسعه و ترویج علم در جامعه

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه