جستجو
C-PLATFORM Lucitopia Residency

فراخوان برنامه رزیدنسی (اقامت هنری) Lucitopia ۲۰۲۱ منتشر شد.

  • مهلت: ۹ مرداد ۱۴۰۰

■ پروژه تولید موزه هنر زی، با حمایت مالی Luqi Town، و با مدیریت C-PLATFORM برگزار می شود. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه «دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت» برای ثبت نام مطمئن در این فراخوان استفاده کنید:

http://festivart.ir/department-en

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت برای تمامی هنرمندان، کیوریتورها، طراحان و سایر هنرمندان حرفه ای خلاق با بیش از ۳ سال تجربه آزاد است.

≡ موضوع رقابت امسال:

■ « سرزمین عجائب» در اینجا، طبیعت، اشیا یا کل جهان زنده تلقی می شود. از زمان های بسیار قدیم، انسان ها غرق در تصورات طبیعی و غیر طبیعی بودند. در نتیجه، داستان ها، افسانه ها و اسطوره های مربوط به مدت ها پیش نمونه های اولیه و مخاطبان خاص خود را داشته اند. از اساطیر اسکاندیناوی گرفته تا افسانه های شرقی، می توان گفت که بشر در طبیعت توهمی، در جایی که تخیل و واقعیت تلاقی می کنند، غوطه ور شده اند. چیزهایی که در اینجا دیده می شود، کوه ها، آب، سنگ ها، جنگل ها، مردم، ماهی ها، پرندگان و جانوران، همه اشکال و روحیه خاص خود را دارند. آنها در مکان و خارج از زمان هستند. یک نمایش غوطه ور از رئالیسم توهمی، بارها و بارها در این تئاتر مراقبه گشت و گذار می کند.

≡ شرایط آثار:

■ متقاضیان می بایست (فرم ثبت نام پروژه تکمیل شده، آدرس وب سایت شخصی یا پورتفولیو، پروپوزال پروژه) را برای موزه ارسال نمایند.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ رایگان است.

≡ جوایز:

■ تعداد ۱۰ تا ۲۰ اثر یا مجموعه انتخاب خواهند شد.
■ دریافت بلیط پرواز رفت و برگشت بین المللی / داخلی و یارانه حمل و نقل (حداکثر ۵۰۰۰ یوان برای هر نفر یا گروه)، اقامت در محل های تعیین شده، فضای مشترک استودیو و غذا (سه وعده در روز)
■ حمایت از آثار منتخب با استفاده از کمک هزینه پروژه

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه