جستجو

فراخوان بورسیه تحصیلی دانشکده هنر LUCA بلژیک برای دوره دکتری در سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

■ مهلت ثبت نام سال ۱۳۹۷: ۹ تیر ۱۳۹۷ ■

مدرسه هنر لوکا (LUCA) محیطی آموزشی و پژوهشی است که در آن استعدادهای خلاق می توانند به شکوفایی و پیشرفته دست پیدا کنند. این مرکز تجارب هنری و طراحی خلاق و نیز پژوهش و نوآوری را بهبود می بخشد. مدرسه هنر لوکا گستره وسیعی از دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه و نیز پژوهش در هنرهای تجسمی، هنرهای شنیداری، هنرهای اجرایی، موسیقی و طراحی را در دانشگاه های گنت، لووان، بروکسل و گنک هدایت می کند. مدرسه لوکا با دانشگاه لوان (Leuven) برای دوره دکتری هنر خود همکاری می نماید. در حالیکه با یک یا چند راهنما و یک گروه پژوهشی از مدرسه هنر LUCA کار می کنند، دانشجویان دکتری این مدرسه در دانشگاه لوان ثبت نام می کنند که مدرک Ph.D هنر را برای آنها صادر می کند و این مدرسه یک بورسیه برای یک دانشجوی دکتری در هنر ارائه می کند.

≡ شرایط درخواست

■ شما باید دارای کارشناسی ارشد در زمینه طراحی یا تجربه هنری یا کارشناسی ارشد در یک رشته دیگر با پورتفولیوی قوی بین المللی هنری یا طراحی باشید.
■ پروزال شما یک بعد روشن پژوهشی مرتبط با این پروژه داشته باشد.
■ از شما انتظار می رود در یک تیم کار کنید تا نقشی موثر در گروه پژوهشی هنر، فضا و زمینه LUCA و گروه آموزشی هنر/معماری KULeuven ایفا کنید.
■ شما باید مهارت های لازم برای تکمیل یک پروژه پژوهشی جامع و طولانی مدت را در طول سال های برنامه زمانی که در اختیار شما قرار دارد، داشته باشید.
■ از شما انتظار می رود تا پژوهش خودتان را در کنفرانس ها، از طریق ارائه های هنری یا طراحانه و از طریق مطبوعات منتشر کنید.
■ شما باید به موضوع فضا در همه شکل ها و مفاهیم آن خواهید پرداخت و به کیفیات مادی و غیر مادی فضا در زمینه های سیاسی و اجتماعی آن علاقمند باشید.

≡ دستاوردها

■ شما یک مدرک Ph.D هنر KU Leuven با راهنمایی پروفسور Esther Venrooij KULeuven، گروه معماری و مدرسه هنر LUCA/ گروه پژوهشی «هنر، فضا و زمینه» دریافت خواهید کرد.
■ شما مسئولیت های تدریس در LUCA (حداکثر ۱۲۰ ساعت در سال) یا پشتیبانی اداری از استاد راهنما، گروه یا واحد پژوهشی خودتان در LUCA (حداکثر ۲۴۰ ساعت در سال) را بر عهده خواهید داشت.

≡ آنچه ارائه می شود

■ این مدرسه یک بورسیه دکتری در KU Leuven ارائه می کند که در سال ۲۰۱۸ شروع می شود. قرارداد اولیه شامل یک سال است. بعد از ارزیابی مثبت، این زمان می تواند تا یک سال دیگر و متعاقب آن تا دو سال دیگر ادامه پیدا کند. برای کسب اطالعات بیشتر درباره شرایط کار، اینجا کلیک کنید.

≡ نحوه درخواست

  • تقاضانامه باید از طریق ایمیل قبل از اتمام مهلت مشخص شده به ایمیل «esther.venrooij@luca-arts.be» ارسال شوند. درخواست شما باید شامل موارد زیر باشد:
    • نامه انگیز
    • یک کپی از مدارک مرتبط
    • یک CV جامع شامل پورتفولیوی هنری و فهرستی از آثار منتشر شده شما (در صورت وجود)
    • یک طرح کلی از پروژه تحقیقاتی شما (حداکثر ۵۰۰ کلمه)
≡ لینک ها و دانلودها
  • برای دانلود فایل اصلی فراخوان، اینجا کلیک کنید.
  • برای رفتن به صفحه ویژه بورسیه های تحصیلی هنر، اینجا کلیک کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه