جستجو

فراخوان بورس دیوار بزرگ جمهوری خلق چین در سال ۲۰۱۹-۲۰۱۸ منتشر شد.

■ مهلت: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ■

بخش بورس یونسکو مبادرت به اعلام بورس دیوار بزرگ جمهوری خلق چین (۲۰۱۹-۲۰۱۸) کرده است. این بورس حداکثر یک‌ساله و بدون اعطای مدرک تحصیلی در اختیار فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و بالاتر قرار گرفته و متقاضیان زن حق تقدم خواهند داشت. رشته‌های تحصیلی ارائه شده عمدتاً در زمینه‌های فنی ـمهندسی و کشاورزی و منابع طبیعی و علوم کاربردی است.

شرایط عمومی جهت بهره‌مندی از بورس فوق‌الذکر عبارت است از:

۱ـ دارا بودن مدرک کارشناسی با حداکثر ۴۵ سال سن برای دوره‌های عمومی و یا کارشناسی ارشد (یا استادیاری دانشگاه) با حداکثر ۵۰ سال سن برای دوره‌های تخصصی

۲ـ تسلط به زبان انگلیسی

۳ـ برخورداری از سلامت کامل جسمی و روانی

برای دریافت اطلاعات تکمیلی (فرم پذیرش و شرایط شرکت و همچنین نام دانشگاه‌ها و رشته‌های مورد نظر و…) اینجا کلیک نمایید.

متقاضیان باید با توجه به اطلاعات و شرایط مندرج نسبت به تکمیل فرم و ارسال مدارک به آدرس الکترونیک گروه علوم کمیسیون ملی یونسکو در ایران (science@irunesco.org)، اقدام نمایند. مهلت وصول مدارک به کمیسیون ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ تعیین شده است. هر گونه نقض یا تأخیر در ارسال مدارک مانع از بررسی آن خواهد بود.

بدیهی است معرفی متقاضیان می‌باسیت از طرف کمیسیون ملی یونسکو در ایران صورت پذیرد. این کمیسیون پس از بررسی مدارک دریافتی در کمیته ذی‌ربط، دو متقاضی را از میان داوطلبان انتخاب و به بخش بورس یونسکو معرفی خواهد کرد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه