جستجو

فراخوان بیست و چهارمین شماره مجله الکترونیکی قاب با موضوع «رنج» منتشر شد.

■ مهلت ارسال آثار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ■

«رنج» مطمئن و باوقار، از دل پدری تبعیدی که بر سر قتلگاه برادرکشی ایستاده بود راه افتاد. از میان سفره‌ی خالی زمیندارانِ ورشکسته گذشت. گورهای دسته‌جمعی نسل‌کشی را رد کرد. همراه تور تهی ماهیگیران بینوا به ساحل طاعون‌زده رسید. از زیر آوار خانه‌های جنگ‌زده بیرون آمد. از چشمان مادران در انتظار سربازان بی‌وطن فرو افتاد. رفته‌رفته در وجودی افیون‌زده تحلیل رفت و امروز مهمان ماست. به پشت سرش نگاهی می‌اندازد، نقشش را در هستی مرور میکند.تیزی هیچ تیغی از تقدیرش جداش نمیکند.نگاهی به همزادش می‌کند، «آگاهی» تکیه زده بر جایگاهی بالای بزم. یاد برادرکشی در خاطرش زنده می‌شود اما تیزی هیچ خنجری از تقدیرش جداش نمی‌کند.
«رضا قهرمانی»

فراخوان مجله‌ی الکترونیکی قاب به‌منظور ایجاد فضایی برای ارائه‌ی آثار هنرمندها تعریف شده است که هر ماه آثار ارسال‌شده با توجه به موضوع از پیش‌ تعیین‌شده “رنج” از سوی قاب و قوانین مجله منتشر خواهد شد.

≡ مقررات:
■ هر فرد می‌تواند سه اثر در تمامی رشته‌های هنرهای تصویری (عکاسی، نقاشی، تصویرسازی، گرافیک و …) با توجه به موضوع رنج ارسال نماید.

≡ موضوع: رنج

≡ آثار خود را از طریق سایت یا ایمیل مجله ارسال نمایید:

■ submit.ghaabemag@gmail.com 

■ www.ghaabemag.com

≡ توضیحات و قوانین ارسال آثار به صورت کامل داخل سایت می‌باشد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه