جستجو

فراخوان بین المللی پنجمین رقابت پوستر محیطی Segunda Llamada سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

■ مهلت: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ■

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در مجله فرد، Segunda Llamada برای بالا بردن آگاهی از وضعیت زیست محیطی فعلی، فراخوان خود را برای شرکت در پنجمین مسابقه بین المللی پوستر اعلام می کند. برای رقابت پوستر بین المللی در سال جاری، ائتلافی از طراحان، هنرمندان، دانشمندان، مربیان و فعالان محیط زیست در تمام سنین نیروهای خود را برای ایستادن برای سیاره ما متحد می کنند.

≡ موضوع

■ موضوع رقابت امسال تغییرات اقلیمی، مراقبت – قانون است.

انتشار کربن بالاتر از زمانی است که homo sapiens در این سیاره بوده است. گازهای گلخانه ای ناشی از فعالیت های انسانی، بویژه سوختن سوخت های فسیلی مثل زغال سنگ و نفت، سبب افزایش دمای زمین و اقیانوس در سطح جهانی می شود. ما باید مراقب باشیم و ما باید اکنون عمل کنیم

برای شرکت در این رقابت ها باید کار ارسالی در اندازه ۶۰x90cm پوستر (۳۵۴۳ x 5315 پیکسل – رزولوشن ۱۵۰ppi) باشد. عمودی (پرتره). سیاه و سفید. فرمت: JPG حالت: گری اسکیل . حداکثر اندازه ۵ مگابایت

اگر پوستر ارسالی شما حاوی متن است باید به زبان انگلیسی باشد. با این حال، اگر انتخاب شود، نسخه اسپانیایی مورد نیاز خواهد بود و برگزار کننده ممکن است یک فایل قابل ویرایش برای ترجمه بیشتر درخواست کند. توصیه می شود فایل را با لایه های متن مستقل نگه دارید.

شرکت کنندگان حقوق نویسندگان را حفظ خواهند کرد و برای پوسترهای خود، نشریات چاپی و رسانه های دیجیتال، اعتبار کامل دریافت خواهند کرد.

≡ هزینه ثبت نام

■ رایگان است.

≡ واجدین شرایط

■ هم طراحان حرفه ای و هم تازه کاران و دانشجویان می توانند شرکت کنند.

≡ جایزه :

■ پوسترها انتخاب شده در وب سایت Segunda Llamada و در رسانه های اجتماعی به نمایش گذاشته می شوند. همچنین پوسترها در نمایشگاه ها و رویدادهای بین المللی نمایش داده خواهند شد.

برای کمک به افزایش آگاهی در مقیاس بزرگ، این مجموعه برای سازمان های محیط زیست، موسسات آموزشی و عموم مردم برای دانلود و استفاده مجوز Creative Commons (CC BY-NC-ND 4.0)

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه