جستجو

■ مهلت بخش حرفه ای: ۲۱ دی ■
■ مهلت بخش جوانان و بخش آزاد: ۱۶ دی ■
■ مهلت بخش دانشجویی: ۱۷ آبان ■

فراخوان دهمین رقابت بین المللی عکسی سونی ۲۰۱۶ منتشر شد.

پس از یک دهه، این جنشواره که با مشارکت شرکت سونی و موسسه عکاسی جهانی برگزار می شود، به گسترده ترین رقابت بین المللی عکاسی بدل شده است. در رقابت سال ۲۰۱۶، بیش از ۱ میلیون عکس برای شرکت در رقابت ارسال شده بود که نشانگر جایگاه این جشنواره و میزات تأثیرگذاری آن است. هرساله مبلغی معادل ۳۰هزار دلار جایزه به همراه آخرین تجهیزات تصویری شرکت سونی میان برگزیدگان جشنواره تقسیم می شود. همه ساله نمایشگاه بزرگ و محبوب «برندگان حایزه عکاسی جهانی سونی» با ارائه منتخبی از آثار برندگان، کاندیداهای نهایی و عکس های تحسین شده، همه در «Somerset House» لندن برگزای می شود.

  • این رقابت در ۴ گروه اصلی برگزار می شود.
  1. بخش حرفه ای: در این بخش، ۱۰ شاخه وجود دارد. «اینجا» کلیک کنید.
  2. بخش آزاد: در این بخش، ۱۰ شاخه وجود دارد.«اینجا» کلیک کنید.
  3. بخش جوانان برای تمام عکاسان ۱۲ تا ۱۹ سال. «اینجا» کلیک کنید.
  4. بخش دانشجویی برای دانشجویان رشته عکاسی. «اینجا» کلیک کنید.
  • شرکت برای همه آزاد است.
  • این رقابت رایگان است.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

2 پاسخ

  1. سلام
    با سپاس از ادمین محترم و عرض خسته نباشید به خاطر تلاش های ارزشمند ایشان.
    در پاسخ به سوال جناب آقای فتحی باید عرض کنم منم اکثر اوقات این مشکل را دارم ولی در مورد این مسابقه SONY میتوانید یکی از چهار گروه مسابقه را که میخواهید انتخاب کنید و سپس با انتخاب گزینه login در بالای صفحه وارد صفحه ای می شوید که باید نام و نام خانوادگی و کشور و ایمیل و…سایر مشخصات خودتون را وارد کنید .بعد از تایید شما میتوانید با وارد کرن ایمیل و پسوردی که انتخاب کردید وارد صفحه مسابقه میشوید .در این صفحه همه گرو های مسابقه با عکسی نمایش داده شده میتوانید روی آن کلیک کنیدو INTER را بزنید . پس از باز شدن آن در قسمت upload images و choohse files میتوانید عکس انتخابی خود را وارد کنید . موفق باشید.

  2. سلام.یه مشکل بزرگ وجود داره.لا اقل برای خودم.اینکه من ناتوانم در ثبت نام فراخوان های بین المللی.خییلی فراخوان های بیشتر عکاسی رو دوس دارم شرکت کنم.اما بع دلیل بلد نبودن ثبت نام….بی خیال شدم.یه راهنمایی بفرمایید دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه