جستجو

فراخوان بین المللی مسابقه قصه گویی معماری Fairy Tales ۲۰۱۹ منتشر شد.

  • مهلت: ۱۴ دی ۱۳۹۷

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در گالری آنلاین، «بلنک اسپیس» رقابت افسانه های ۲۰۱۹، با همکاری آرک دیلی، آرکینت، بوستلر و ای آی ای اس، را با افتخار اعلام می کند.

چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

  • شرکت در رقابت «افسانه ها» برای عموم آزاد است، و از معماران، طراحان، نویسندگان، هنرمندان، مهندسان، تصویرگران، دانشجویان و خلاقان دعوت می کند تا افسانه های منحصر به فرد معماریشان را ارائه دهند. اثر مورد نظر این رویداد، شامل یک داستان همراه با ۵ تصویر، با خارق العاده ترین حالت ممکن خواهد بود.

معرفی مسابقه

  • در طول ۵ سال گذشته، مسابقه افسانه ها، تخیلات طراحان و معماران سراسر جهان را به تصویر کشیده است. رقابت سال گذشته با رکوردی جدید، آثار شرکت کنندگان در بیش از ۶۰ کشور را جذب کرد، و بار دیگر این رقابت را به بزرگترین رقابت سالیانه معماری در جهان تبدیل کرد.
  • برندگان ،توسط هیئت ژوری، متشکل از تاتیانا بیلبائو، مارک فاستر، گیج، یورگن میر و موشه سفدی، انتخاب می شوند. یورگن مایر از اعضای هیئت ژوری می گوید: «تئوری شخصی کوچک من این است که همه ما دائما کودکیمان را بازسازی می کنیم. برای من، خلاقیت با بازیابی معصومیت از دست رفته کاملا در ارتباط است. به عنوان یک جامعه، قطعا به آینده نگاه می کنیم، اما همیشه از دید مسئولیت ها، احتیاطات و مصیبت های بالقوه. من به این لحظه در گذشته اشاره می کنم، زمانی که هیجان، انرژی و ریسک اکتشاف وجود داشت».
  • برای جشن گرفتن ۶مین سالگرد برگزاری رقابت افسانه ها تمامی نشریات افسانه ها، شامل افسانه های جلد ۱، افسانه ها جلد ۲، و افسانه ها جلد ۳ برای مدت محدودی، با تخفیف به فروش می رسد که برروی وبسایت بلنک اسپیس موجود است.
  • فرانچسکا گیولیانی، بنیانگذار بلنک اسپیس، می گوید: «بهترین آثاری که در طول این سالها دریافت کرده ایم نه تنها به صورت بصری چشم نوازند و در طراحیشان بدیع اند، بلکه از طریق برانگیختن احساسات جهانی به ما الهام می بخشند. باتوجه به مطالعات عمیق شخصیم درمورد نحوه ارتباط ما با محیط اطراف، با روایاتی از آرمانشهر های اجتماعی در مقیاس عظیم، شرکت کنندگان رقابت افسانه ها قدرت برانگیختن گفتگوهای معنادار و مورد نیاز جامعه گسترده معماری را دارند.»

هزینه ثبت نام مسابقه افسانه ها ۲۰۱۹

  • ۴۵ دلار- ثبت نام زود هنگام (تا تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸ – ۶ مهر ۹۷)
  • ۶۰ دلار_ ثبت نام عادی (تا تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۱۸ – ۱۵ آذر ۹۷)
  • ۷۵ دلار_ ثبت نام در آخرین مهلت (تا تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۱۹ – ۱۴ دی ۹۷)

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

2 پاسخ

    1. بله. شرایط خیلی سخت شده. رقابت های معتبر برای هنرمندانی که بصورت حرفه ای کار می کنند، معمولا مورد توجه قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه