جستجو

فراخوان ثبت‌نام «تئاتر بچه‌های مسجد» منتشر شد.

  • مهلت: ۱۵ آبان ۱۳۹۷

دبیرخانه کانون‌های مساجد استان زنجان با همکاری حوزه هنری استان زنجان اقدام به اجرای دوره‌های آموزشی همراه با تولید و اجرای نمایش، دوره‌های جداگانه ویژه خواهران و برادران کرده است.

معرفی برنامه

  • کارگاه آموزشی گروه‌های تئاتر «بچه‌های مسجد» شامل دوره‌های نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی و بازیگری، در مقطع سنی ۱۰ تا ۳۰ سال (نوجوانان و جوانان) برگزار می‌شود. این دوره‌های آموزشی برای اعضای کانون‌های مساجد شهر زنجان به‌صورت رایگان اجرا می‌شود.

مراحل برگزاری

  • مرحله اول اجرای این طرح در دوره‌های آموزشی برای برادران عضو کانون‌های مساجد شهرستان زنجان در مقطع سنی ۱۰ تا ۳۰ سال اجرا می‌شود و در مرحله بعدی این دوره‌ها با حضور مربیانی از حوزه هنری استان زنجان برای خواهران علاقه‌مند در کانون‌های مساجد و در دیگر شهرستان‌ها هم اجرایی می‌شود.

هدف برنامه

  • دوره‌های آموزشی تئاتر بچه‌های مسجد با هدف ترویج هنر دینی و افزایش توانمندی‌های فرهنگی و هنری جوانان و نوجوانان مسجدی در برخی از مساجد شاخص زنجان که اسامی آن متعاقبا اعلام می‌شود، اجرا خواهد شد.
  • علاقه‌مندان تا ۱۵ آبان‌ماه فرصت دارند برای ثبت‌نام به دبیرخانه کانون‌های مساجد استان و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان زنجان مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۵۴۸۰۰۳ تماس و یا به کانال گپ به نشانی @masjed2020 مراجعه کنند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه