جستجو

فراخوان ثبت نام در بزرگترین رویداد نوآورانه پیام‌رسان‌های ایرانی: «پیام آورد» منتشر شد.

  • مهلت:‌ ۳۰ دی ۱۳۹۷

این‌رقابت یک فرآیند مهارت‌سنجی میان طراحان است. تکیه ما در این مسابقه به نوآوری شما است. ما امیدواریم چیره‌دست‌ترین طراحان را شناسایی و به پیام‌رسان‌های ایرانی متصل کنیم. از باارزش‌ترین آورده‌های این مسابقه، ارتباط میان طراحان و بازار کار است. طراحانی که تا کنون فرصت ارتباط‌گیری با فضای کار را نداشته‌اند، در این مسابقه مجال دارند تا توانایی‌ها و مهارت‌های خود را اثبات کنند. در روند برگزاری مسابقه، طراحان می‌توانند با همتایان خود در یک گردهمایی عظیم آشنا شوند. پیام‌آورد در تلاش است با بهره‌گیری از پلتفرم مسابقه، شایسته‌سالاری را نهادینه نماید.

  • مسابقه رشته طراحی واسط کاربری و رشته طراحی ایموجی در دو مرحله حضوری و مجازی برگزار می‌شود؛ مسابقه مجازی سرآغاز حضور در سطح دوم است و خود یک مسابقه مستقل به شمار آورده نمی‌شود. طراحان می‌بایست در سایت پیام‌آورد ثبت نام کرده سپس رزومه‌های متنی و تصویری خود را بفرستند. پس از داوری میان طراحانی که رزومه ارسال کرده‌اند از حائزین شرایط جهت شرکت در مسابقه حضوری دعوت به عمل می‌آید. هم‌چنین مسابقه حضوری در اواسط اسفندماه امسال برگزار می‌شود.
  • در مرحله حضوری، صبح روز اول رقابت، موضوع مسابقه به طراحان اعلام می‌شود و ایشان طی ۳ روز رقابت فشرده فرصت دارند با کمک مربیان و اساتید، طرح‌های خود را نهایی کنند. در انتها، آثار تولیدی، داوری شده و برندگان در مراسم اختتامیه اهدای جوایز اعلام خواهند شد.
    رقابت در بخش مجازی بسیار فشرده خواهد بود؛ به همین جهت بهتر است فرد تنها بهترین آثار خود را به دبیرخانه اینترنتی ارسال کند. کیفیت آثار فرستاده‌شده به عنوان رزومه بسیار مهم‌تر از کمیت آن است اما طراحان نباید فراموش کنند که در نهایت رزومه باید بازگوی توانایی فرد باشد، پس بهترین‌های خود را ارسال کنید.

جوایز:

  • نفر اول : ۶ میلیون تومان
  • نفر دوم : ۲ میلیون تومان
  • نفر سوم : ۱ میلیون تومان
کد تخفیف %۱۰۰ : farakhan
پرسش و پاسخ با منتورها و داوران از طریق:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه