جستجو

فراخوان جایزه ادبی داستان بهمن منتشر شد.

■ مهلت: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ■

■ خوشحالیم که آغاز اولین دوره مسابقات داستان نویسی «داستان بهمن» را اعلام کنیم. هدف ازبرگزاری این مسابقه مستقل، برداشتن گامی درجهت اعتلای فرهنگ و ایجاد شوق و انگیزه برای استعدادهای ناشناخته داستان نویسی است. از این رو فقط کسانی می توانند در این مسابقات شرکت کنند که هنوز موفق به چاپ آثارشان در قالب یک کتاب نشده اند.

≡ سایر شرایط شرکت در مسابقه:

– در این مسابقه شرط سنی وجود ندارد.

– هر نویسنده فقط یک داستان را با نام مشخص ارسال می کند.

– داستان ها باید بین حداقل پانصد تا حداکثر سه هزار کلمه باشد.

– نثر پاکیزه و عاری از غلط های املایی و دستوری شرط مقدماتی برای ورود به مسابقه است. به این معنی که داوران هنگام مطالعه  داستان با رسیدن به اولین غلط فاحش املایی یا دستوری، اجازه دارند آن را از دور مسابقه خارج کنند. فرم و محتوای بدیع و پره ز از تقلید و تکرار شرط دوم راه ابی اثر به مراحل بعدی خواهد بود.

– مهلت ارسال داستان از بیست و هشتم بهمن ماه ۱۳۹۶ تا پایان بیست و هشتم خردادماه سال ۱۳۹۷ است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

– شرکت کنندگان با عضویت درکانال تلگرامی خانه کتاب نشر دف، به نشانی dafpublishingco@ می توانند در جریان اخبار «مسابقه  داستان نویسی بهمن» قرار بگیرند.

– هیچ یک از داوران مسابقه تا پایان انتخاب نهایی از اسامی نویسندگان یا شرکت کنندگان اطلاع پیدا نخواهند کرد.

– شرکت کنندگان موظفند در یک پاکت A۴، یک نسخه  تایپ شده از داستان را به همراه مشخصات کامل نویسنده (نام، نام فامیل، تاریخ تولد، میزان تحصیلات، رشته  تحصیلی، محل تولد و زندگی و بالاخره نشانی پستی و شماره های تماس نویسنده را)، به همراه فیش پرداختی به مبلغ ۲۵ هزارتومان، حق شرکت و ورودی به مسابقه (به حساب شماره: ۰۱۰۳۶۱۷۷۶۶۰۰۴ بانک صادرات به نام نشر دف) را به آدرس: تهران، خیابان میرمطهری (ضلع جنوب غرب پل سیدخندان)، حد فاصل شریعتی تا سهروردی، شماره  ۶۴ ؛ خانه کتاب نشردف، تحویل داده و رسید دریافت کنند.

– هر شرکت کننده از طریق کانال نشر دف (به نشانی بالا) از وصول داستان و مدارکش به دست اندرکاران مسابقه مطلع خواهد شد. شرکت کنندگان شهرستانی باید مدارک را با پست سفارشی به نشانی؛ خانه کتاب نشر دف بفرستند و رسید پُست سفارشی را تا اعلام وصول داستان در کانال مربوطه نزد خود نگه دارند.

– از بیست نفر افراد نهایی دعوت خواهد شد که در مراسم اهدای جوایز که عصر روز بیست و هفتم بهمن ماه سال ۱۳۹۷ در خانه کتاب نشر دف برگزار می شود، حضور به هم رسانند.

کوشش مؤسس، همکاران و یاری دهندگان این جایزه، در وهله اول شناخت، معرفی و تشویق هر چه بیشتر نویسندگان با استعداد کشور و دستیابی به داستان هایی خواندنی  است. لذا امید است که در گام بعد، چاپ  مجموعه   کتاب هایی با نام «داستان  بهمن» نیز محقق شود.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه