جستجو

فراخوان «جایزه دکتر عبدالرحمن السمیط برای توسعه آفریقا» در سال ۲۰۱۷ با موضوع «آموزش» منتشر شد.

■ مهلت: ۹ تیر ۱۳۹۶ ■

بنیاد توسعه علوم کشور کویت، “جایزه دکتر عبدالرحمن السمیط برای توسعه آفریقا” را در سال ۲۰۱۷  با موضوع ” آموزش”  اجرا می کند.

این جایزه  در سال ۲۰۱۳، در بزرگداشت دکتر عبدالرحمن السمیط، پزشک کویتی که زندگی خود را وقف اجرای طرح‌هایی در آفریقا در حوزه های سلامت، امنیت غذایی و بهداشت نمود، تدوین شد و هدف از آن تقدیر از بهترین تجارب، طرح‌های علمی، پژوهش‌های کاربردی و ابتکاراتی است که در حوزه سلامت، امنیت غذایی و آموزش انجام می‌شود و تاثیر بسزایی در پیشرفت اقتصادی، اجتماعی، منابع انسانی و زیربنایی قاره آفریقا دارد.

مبلغ این جایزه ۱/۰۰۰/۰۰۰ دلار، مدال طلا، و دیپلم افتخار است که به یک یا حداکثر سه برنده تعلق می‌گیرد.

جایزه مذکور در سال ۲۰۱۷ به افراد یا سازمان‌هایی اعطاء می‌شود که از طریق اجرای طرح‌های پژوهشی و ابتکاری در کشورهای آفریقایی، به یک یا بیش از یک حوزه زیر کمک کرده‌اند:

۱-بهبود دسترسی مردم به آموزش پایه یا پیشرفته
۲- بهبود وضعیت سوادآموزی میان کلیه افراد جامعه
۳- کاهش وابستگی آموزش کودکان به شرایط اجتماعی- اقتصادی والدین آن ها

علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند با تکمیل فرم تقاضا، طرح های ابتکاری و پژوهشی اجرا شده خود را در زمینه موضوع فوق، حداکثر تا تاریخ ۹ تیرماه ،۱۳۹۶ از سوی سازمان متبوعشان به ایمیل Alsumait@kfas.org.kw ارسال نمایند. فرم تقاضا با مراجعه به پایگاه اطلاعاتی https://oe.kfas.org.kw/alsumait2017 قابل دسترسی است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع خبر: وبسایت کمیسیون ملی یونسکو-ایران

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه