جستجو

فراخوان جذب نوازندگان سازهای ایرانی ۱۵ تا ۲۳ سال منتشر شد.

■ مهلت: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

ارکستر ملی نوجوانان و جوانان ایران با همکاری مؤسسۀ فرهنگی هنری هنرنوین فراخوان جذب نوازندگان سازهای ایرانی ۱۵ تا ۲۳ سال را منتشر کرده است. آزمون ورودی ارکستر در سه مرحله و طبق زمان‌بندیِ درج‌شده در فراخوان برگزار می‌شود. از تمامی نوازندگان سازهای تار، سه‌تار، عود، سنتور، قانون، نی، کمانچه و قیچک آلتو که واجد شرایط سنی شرکت در این آزمون هستند دعوت می‌شود جهت دریافت فرم ثبت‌نام اولیۀ شرکت در آزمون نام، نام خانوادگی و نام ساز خود را به شمارۀ واتس‌اپ ۰۹۰۱۴۶۷۱۲۸۲ ارسال کنند.

پس از دریافت فرم ثبت‌نام، شرکت‌کنندگان تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند فرم تکمیل‌شده را همراه با یک فیلم از نوازندگی خود (حداکثر ۲ دقیقه) به شمارۀ واتس‌اپ اعلام شده ارسال کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شمارۀ  ۰۲۱۸۸۴۰۰۱۴۳ مؤسسۀ فرهنگی هنری هنرنوین تماس بگیرید.

نکات قابل توجه:

۱. از نوازندگان سازهای رباب، بم‌تار و قیچک باس پس از ارسال فیلم، آزمون جداگانه‌ای به عمل خواهد آمد.

۲. از حفظ نواختن ردیف و قطعات خواسته‌شده امتیاز خواهد داشت؛ با این حال همراه داشتن نُت نیز بلامانع است.

۳. مرجع تمامی قطعات و ردیف‌ها در جدول فراخوان مشخص شده است. شرکت‌کنندگان می‌توانند برای دسترسی به نت قطعۀ پیش‌درآمد شور استاد شهنازی به کتاب‌های «صد و یک پیش‌درآمد»، گردآوری ارشد تهماسبی و «۳۳ قطعه برای سنتور»، گردآوری و تنظیم مینا افتاده (شور سل) و کتاب «بیست‌وسه قطعه پیش‌درآمد و رنگ‌های استاد علی‌اکبر شهنازی»، نوشته‌ی داریوش طلایی، (شور لا) مراجعه کنند.

۴. تمرین‌های ارکستر ملی نوجوانان و جوانان ایران از تیرماه سال ۱۳۹۷ آغاز خواهد شد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه