جستجو

فراخوان جشنواره حرکت نور لودز در سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

■ مهلت: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ■

■ بنیاد Lux حامی هنرمندان، طراحان، مهندسین، طراحان نوری و دیگر افرادی است که علاقه مند به شرکت در جشنواره هستند. این برنامه شامل projections فرمت بزرگ، mappingهای ویدئویی، نورپردازی های هنری، اجراهای تصویری، کنسرت ها و نمایشگاه ها می شود.
■ برای هشتمین بار،Lodz با هزاران رنگ روشن خواهد شد و دیوارهای این مجسمه ها زنده خواهند ماند. در طول آخر هفته روزهای ۶ مهر تا ۸ مهر ۱۳۹۷ خیابان ها به گالری هنری باز تبدیل می شوند که پروژه های نوری ساخته شده توسط هنرمند در آن به نمایش گذاشته می شوند.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ بنیاد Lux Pro Monumentis در هشتمین دوره از جشنواره حرکت نور لودز از تمامی هنرمندان، طراحان، مهندسان و طراحان نور دعوت می نماید.

≡ موضوع رقابت امسال:

■ پروژه های امسال باید بیانگر خلاقیت سال های سالگرد استقلال لهستان باشند. ایده ها نیز باید بر اساس انگیزه هایی مانند: آزادی، آینده و تنوع باشد.

≡ شرایط آثار:

■ آثار هنری باید به صورت ۲Dیا ۳D باشند.

≡ هزینه ثبت نام:

■ رایگان است.

≡ جوایز:

■ بهترین پروژه ها در طول جشنواره مشخص می شوند و تمامی هزینه ها از جمله: مواد، حمل و نقل، حقوق و دستمزد هنرمندان به عهده برگزار کننده این جشنواره است.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه