جستجو
فراخوان طراحي و ساخت آثار حجمي نوروز ۹۶ شهر اصفهان

فراخوان طراحی و ساخت آثار حجمی نوروز ۹۶ شهر اصفهان توسط سازمان زیباسازی شهر اصفهان منتشر شد.

■مهلت: ۱۰ دی■

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان، طراحی و ساخت آثار حجمی ویژه نوروز ۹۶ در موضوعات «مادر» با تکنیک آزاد و «استقبال از بهار» با تکنیک مجسمه های بادی فراخوان شد و هنرمندانی که مایل به ساخت طرح های برگزیده خود باشند باید مشخصات طرح خود شامل (ابعاد، متریال، اهداف طرح و روش اجرا) را به طور کامل ارائه کنند.
با توجه به اینکه آثار مذکور به صورت موقت در ایام نوروز سال ۱۳۹۶ مورد بهره برداری قرار می گیرد این آثار حجمی علاوه بر حداقل یک ماه ماندگاری مفید در فضای باز شهری بایستی از حداقل هزینه نیز برخوردار باشند.

[irp]
علاقمندان می توانند طرح های پیشنهادی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۰/۱۰/ ۹۵ به صورت طرح یا عکس در قالب فرمت jpg به همراه سابقه کاری به سازمان زیباسازی شهر اصفهان ارسال کنند و محدودیتی نیز در تعداد طرحهای ارسالی وجود ندارد.
تمامی شرکت ها و کارگاه های فعال در زمینه مجسمه های بادی به منظور ساخت طرح های برگزیده می توانند سابقه کاری خود را تا ۱۰ دی ماه امسال به سازمان زیباسازی شهر اصفهان به نشانی اصفهان، خیابان کاوه، جنب آتش نشانی، کوچه شهید جوراب دوز ارسال نمایند.
همچنین سازمان زیباسازی آمادگی دارد تا در صورت تمایل هنرمند، امتیاز طرح های برگزیده را خریداری و نسبت به ساخت اثر اقدام نماید.
علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن ۳۴۳۹۸۸۰۰ -۰۳۱ تماس حاصل کنند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

یک پاسخ

  1. با سلام. به نظر من هر هنرمندی برای زیباسازی شهرداری اصفهان کار کنه به خودش و هنر و هنرمند توهین کرده. چون رفتار با هنرمند برای کارگزاران زیباسازی تعریف نشده و شهرداری باید یک دوره آموزش قبل از استخدام در رابطه با برخورد با هنرمند داشته باشه. برای امثال اقای { …. } و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه