جستجو

فراخوان خانه موسیقی جهت ساماندهی حوزه نشر موسیقی منتشر شد.

■ مهلت: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ■

فراخوان خانه موسیقی جهت ساماندهی حوزه نشر موسیقی و  فراهم ساختن امکان عرضه بهینه آثار هنری با شرایط و تسهیلات ویژه را برای مخاطبان اعلام شد. با توجه به مسائل و مشکلات ناشی از عدم رعایت قانون کپی رایت و درخواست هنرمندان و فعالان حوزه نشر جهت حمایت از تولیدکنندگان عرصه موسیقی،نهاد صنفی خانه موسیقی با هدف حمایت از تولید، نشر و عرضه آثار، حفظ میراث هنری کشور در بخش موسیقی، ارتقاء کیفی، حمایت از حقوق قانونی و معنوی موسیقی‌دانان در نقاط مختلف کشور و مقابله با نقض گسترده حقوق پدیدآورندگان آثار هنری و بارور ساختن استعدادهای هنری در رشته موسیقی و عطف به ماده ۱۱ اساسنامه، خانه موسیقی در نظر دارد جهت ساماندهی حوزه نشر موسیقی، امکان عرضه بهینه آثار هنری با شرایط و تسهیلات ویژه را برای مخاطبان فراهم سازد.
لذا از کلیه ناشران و موسسات فرهنگی و هنرمندانی که ایده‌هایی خلاقانه در این حوزه دارند و مایل به مشارکت در این پروژه هستند، دعوت می‌شود حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه، طرح توجیهی و برنامه عملیاتی پیشنهادی خود را به خانه موسیقی ایران ارسال نمایند.
نشانی: خیابان فاطمی غربی، نرسیده به جمالزاده، پلاک ۲۷۰، خانه موسیقی ایران/ کد پستی: کد پستی :۱۴۱۶۸۴۳۸۱۱

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه