جستجو
پوستر فراخوان داستان کوتاه جایزه ملی سه‌قلاتون

فراخوان داستان کوتاه جایزه ملی «سه‌قلاتون» توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران منتشر شد.

■مهلت: ۳۰ دی■

امیرحسین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران اظهار داشت: دومین جایزه ملی داستان کوتاه با عنوان «سه‌قلاتون» از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

وی افزود: دومین جایزه ملی داستان کوتاه «سه‌قلاتون» در روزهای ۱۷ تا ۱۹ اسفندماه امسال در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به اینکه موضوع این جایزه ملی در دو بخش آزاد و بومی «اقلیمی» است، گفت: نویسندگان و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در محیط word به آدرس الکترونیکی     dastanegachsaran@gmail.com  تا ۳۰ دی‌ماه با مشخصات کامل نویسنده، نشانی، تلفن تماس و نام اثر به صورت جداگانه در صفحه اول هر اثر نوشته و ارسال کنند و زمان ارسال آثار تمدید نمی‌شود.

[irp]

نوروزی با بیان اینکه هر نویسنده آزاد است در هر بخش یک تا دو داستان کوتاه ارسال کند، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جایزه ملی می‌توانند با شماره همراه ۰۹۱۷۷۴۲۲۱۰۴ مرتضی خلیلی « دبیرخانه دومین جایزه ملی داستان کوتاه » تماس بگیرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به جوایز نخستین جایزه ملی داستان کوتاه در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در بخش موضوع آزاد، جایزه مقام نخست لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۱۵ میلیون ریال است.

نوروزی افزود: جایزه مقام دوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ده میلیون ریال و جایزه مقام سوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۸ میلیون ریال است.

وی گفت: در بخش بومی «اقلیمی» جایزه مقام نخست لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۱۵ میلیون ریال، جایزه مقام دوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ده میلیون ریال و جایزه مقام سوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۸ میلیون ریال است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران با اشاره به اینکه داوران نهایی این جایزه ملی ادبی ابوتراب خسروی، محمد جواد جزینی و حسن بهرامی هستند، عنوان کرد: برگزاری این جایزه ملی در سطح کشور در سال ۹۴ یک جشنواره خاص است.

نوروزی با اشاره به اینکه هزینه رفت و برگشت و اسکان به عهده دبیرخانه جایزه ملی داستان کوتاه در گچساران است، افزود: کارگاه نقد و بررسی آثار برگزیده در حاشیه جشنواره نیز برپا می‌شود.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه