جستجو

بنیاد شعر و ادبیات داستانی به علاقمندان داستان‌نویسی برای ثبت‌نام در «دوازدهمین دوره متمرکز آموزش داستان‌نویسی آل‌جلال» فراخوان داد.

  • مهلت: ۳۰ آبان ۱۳۹۷

از همه علاقمندان به داستان‌نویسی دعوت می‌شود در «دوازدهمین دوره آموزشی آل‌جلال» که به مدّت سه روز در نیمه‌دوم آذر‍‌ماه در تهران برگزار می‌شود، ثبت‌نام کنند. بنیاد شعر و ادبیات داستانی طی چهار سال گذشته، یازده دوره سه‌روزه آموزش داستان‌نویسی آل جلال در شهرهای تهران، مشهد، پارس‌آبادمغان و بیش از سی کارگاه یک روزه در شهرهای مختلف کشور برگزار کرده است که شرکت‌کنندگان این دوره‌ها توانسته‌اند به هشت دوره پیشرفته داستان کوتاه و رمان راه پیدا کنند.

هزینه ثبت نام

  • دوره برای همۀ ادب‌جویان پذیرفته شده رایگان است

نحوه ثبت نام

  • ثبت‌نام فقط از طریق درگاه اینترنتی صورت می‌گیرد.
  • علاقمندان می‌توانند تا پایان روز چهارشنبه ۳۰ آبان به نشانی jalal97.adabiatirani.com مراجعه نموده و با تکمیل برگه ثبت‌نام و ارسال یک داستان کوتاه ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه‌ای برای شرکت در این دوره آموزشی اعلام آمادگی کنند.

نحوه انتخاب متقاضیان

  • به دلیل محدودیت در تعداد شرکت‌کنندگان، آثار ارسالی توسط کارشناسان بنیاد بررسی شده و منتخبان برای حضور در دوره پذیرش خواهند شد.

اطلاعات بیشتر

  • برای دریافت اطلاعات و جزییات بیشتر، شماره تلفن ۸۸۳۲۲۳۹۹ داخلی ۲۰۱ در ساعت اداری پاسخگو خواهد بود.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه