جستجو
پوستر فراخوان دوره های تخصصی طراحی، مدل سازی و ساخت زیور آلات آموزشگاه هنرهای تجسمی نگاره سرو

≡ فراخوان دوره های تخصصی طراحی، مدل سازی و ساخت زیور آلات آموزشگاه هنرهای تجسمی نگاره سرو منتشر شد. ≡

■ آموزشگاه آزاد هنر های تجسمی نگاره سرو با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال آموزش تخصصی هنرهای زیبا و کاربردی به منظور ارتقاء و تکمیل اطلاعات و آگاهی هنردوستان، هنرجویان و فارغ التحصیلان رشته های هنری از دانشگاه ها شکل گرفت.
زیورآلات و جواهرات شخصی یکی از کشفیات و ابداعات بشر برای جواب به حس درونی و خود آرایی بوده و نتیجه این حس که به تولید انواع مختلف زیورآلات انجامیده، این هنر را جزو یکی از قدیمی ترین هنرهای تزیینی قرار داده است به گونه ای که با قدمت هفت هزار سال که از تولید و ساخت آن می گذرد، رد این هنررا می توان از کهن ترین تمدنها تا به امروز دنبال نمود. در سالهای اخیر این رشته در دانشگاههای جهان تدریس می شود و خوشبختانه این هنر دوباره در ایران نیز مورد توجه قرار گرفته است.
■ هریک ار دوره های تخصصی طراحی ، مدل سازی و ساخت زیور آلات نگاره سرو به طور مستقل برگزار می گردد و هنرجو بر اساس علاقه و هدف خویش در هریک از دوره ها شرکت خواهد نمود.
■ دوره آموزشی طراحی طلا و جواهر نگاره سرو در دو سطح مقدماتی و پیشرفته هردوره طی۱۲ جلسه دو ساعته برگزار می گردد که دردوره مقدماتی هنرجویان پس از آموزش گونه های مختلف سنگهای جواهر،منابع الهام بخش در طراحی والمانهای بصری در طراحی ،انواع تراش سنگها، انواع فلزات گرانبها و قاعده ها و اصول زیبایی شناسی در طراحی زیور آلات ، توانایی های لازم جهت طراحی انواع مدال، گردنبند، زنجیر، گوشواره، قفل گوشواره، دستبند و انگشتر را کسب خواهد نمود علاوه بر آن نحوه ترسیم و رنگ آمیزی سنگها نیز دردوره مقدماتی آموزش داده می شود.
■ در دوره تخصصی مدل سازی طلا و جواهر با نرم افزار”Matrix،Rhino ” هنرجو با مدل سازی انواع مصنوعات طلا و جواهر آشنا شده و توانایی طراحی طلا و جواهر در فضای سه بعدی را کسب خواهد نمود. هنرجو با گذراندن این دوره که شامل ۲۴ جلسه می باشد در ۱۰ جلسه اول مبانی طراحی را در نرم افزارآغاز کرده و در ۱۴ جلسه بعد به یادگیری فرآیند ساخت مصنوعات طلا و جواهر می پردازد. هنرجو در طی این دوره آموزشی که بسیار کاربردی و عملی محسوب می گردد، توانایی های لازم به عنوان طراح و مدل ساز جهت ارائه نمونه کار دربازار کار را کسب خواهد نمود.
■ دوره تخصصی ساخت زیور آلات دستی به روشها و تکنیکهای ساخت دستی زیور آلات اختصاص دارد.

≡ وبسایت: http://ww.negaresarv.com ≡

≡ اینستاگرام: https://instagram.com/negaresarv

≡ تلگرام: https://telegram.me/NegareSarv

≡ ایمیل: negaresarv@gmail.com

≡ محل برگزاری: تهران | خیابان طالقانی غربی | بین میدان فلسطین و خیابان وصال | خیابان فریمان | پلاک۳۰ | طبقه۴ | واحد۱۲ ≡

≡ شماره تماس: ۰۲۱۶۶۴۷۸۹۳۴ ≡

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه