جستجو

فراخوان دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه «شهروند» توسط شورا و شهرداری شهرستان سقز و شهر صاحب منتشر شد.

■ مهلت: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ■

دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه شهروند با موضوع حقوق شهروندی دربردارنده فرهنگ همسایگی،همنوعی.همکاری،آیین شهروندی،قانون مداری و احترام به حقوق دیگران،حقوق کودکان ،سبک درست زندگی در مصرف آب،پاکیزه نگهداشتن شهر،حمل و نقل عمومی  و راهنمایی و رانندگی است.
بخش های این جشنواره شامل بخش ویژه و آزاد است که بخش ویژه شامل فیلم های کوتاه با موضوعات جشنواره و نگاهی ویژه به حقوق شهروندی و بخش آزاد شامل فیلم های کوتاه با موضوع آزاد است.
حداکثر زمان برای آثار داستانی و پویانمایی و تجربی ١۵ دقیقه و برای آثار مستند٣٠ دقیقه اعلام شده است و سرمایه گذار یا تهیه کننده حقوقی صاحب اثر شناخته خواهد شد.
فیلم هایی که به دوره قبلی جشنواره شهروند سقز ارائه شدند حق شرکت در جشنواره را ندارند و از نظر تعداد آثار  ارسالی برای هر فیلمساز محدودیتی وجود ندارد،اما برای هر فیلم فرم و فایل جداگانه ارسال شود.
ارسال عکس کارگردان و عکس صحنه و پشت صحنه همراه اثر الزامیست و شرکت همه فیمسازان، نهادها، سازمانهای دولتی و تهیه کنندگان بخش خصوصی  استان کردستان آزاد است.
همه آثار ارسالی باید به صورت فایل دیتا و بر روی سخت افزارهایی مانند-DVD(Data)-Sd card-Hard External-Flash memory-DVD٩- و تنها با فرمتهای زیر به دبیرخانه جشنواره ارایه شوند.(فلاش مموری و هارد ایکسترنال عودت داده می شود)
فرمتهای قابل پذیرش XDcam-HDV(m٢t)-MPEG۴(H٢۶۴)MOV(H٢۶۴)  اعلام شده است و از آنجا که در این جشنواره فرآیند ارسال فیلمها به دبیرخانه جشنواره یک مرحله ای است،در صورت انتخاب هر فیلم برای بخش مسابقه، فایل ارسال شده توسط فیلمساز، مستقیما” و بدونه هیچ تغیری در جشنواره به نمایش در خواهد آمد.
آخرین مهلت ارسال آثار ١٠ تیر سال جاری اعلام شده است و علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به نشانی کردستان شهرستان سقز و شهر صاحب  بلوار مولوی، شهرداری صاحب، دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه شهروند ارسال و یا با شماره تلفن۰۸۷۳۶۶۲۲۲۱۲-۰۸۷۳۶۶۲۲۲۱۱ تماس حاصل نمایند

جوایز بخش ویژه
تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ٠٠٠/٠٠٠/١٠ریال به بهترین فیلم داستانی
تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ٠٠٠/٠٠٠/١٠ریال به بهترین فیلم مستند
تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ٠٠٠/٠٠٠/١٠ریال به بهترین فیلم پویانمایی
تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ٠٠٠/٠٠٠/١٠ریال به بهترین با نگاه تجربه گرا
تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ٠٠٠/٠٠٠/۵ ریال به بهترین فیلمنامه
تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ٠٠٠/٠٠٠/۵ ریال به بهترین تصویربردار ی
تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ٠٠٠/٠٠٠/۵ ریال به بهترین تدوین
تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ٠٠٠/٠٠٠/۵ ریال به بهترین صدابردار
تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ٠٠٠/٠٠٠/۵ به بهترین فیلم از نگاه تماشاگران
جوایز بخش آزاد
تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ٠٠٠/٠٠٠/١٠ریال به بهترین فیلم داستانی
تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ٠٠٠/٠٠٠/١٠ریال به بهترین فیلم مستند
تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ٠٠٠/٠٠٠/١٠ریال به بهترین فیلم پویانمای
بخش موبایلی
تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ٠٠٠/٠٠٠/۵ ریال به بهترین فیلم

فیلمسازان استان کردستان تا ۱۰ تیر مهلت دارند آثارشان را برای شرکت در جشنواره به نشانی: کردستان شهرستان سقز، شهر صاحب، بلوار مولوی، شهرداری صاحب، دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه شهروند ارسال کنند و برای اطلاعات بیشتر با تلفن‌های: ٠٨٧٣۶۶٢٢٢١٢-٠٨٧٣۶۶٢٢٢١١-٠٩١٨٩٧۶٢٨۴١ تماس بگیرند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه