جستجو

فراخوان دومین جشنواره بین‌المللی کارتون ترکیه سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

■ مهلت: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷

■ به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در هنرآنلاین، حضور تمامی هنرمندان آماتور و حرفه‌ای با هر سن و ملیتی در این رقابت آزاد است.

■ هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر تا ۵ اثر به مسابقه ارسال نماید، آثار ارسالی نباید قبلا در مسابقه یا رقابتی برنده شده باشد. ضمنا تکنیک اجرای کار نیز آزاد است.

■ آثار دیجیتال باید با وضوح ۲۰۰ DPI، اندازه کمتر از ۵ مگابایت و فرمت  JPEG ارائه شوند. همچنین آثار پستی نیز می‌بایست به امضا هنرمند رسیده و اندازه آنها حداکثر A3 و حداقل A4 باشد.

■ گفتنی است هیئت داوران پس از بررسی آثار به نفر اول ۱۵۰۰۰ لیره ترکیه، نفر دوم ۱۰۰۰۰، نفر سوم ۵۰۰۰ ، به ۵ نفر جایزه مخصوص ۱۵۰۰ لیره و یک ۱ جایزه تشویقی به مبلغ ۲۵۰۰ لیره ترکیه اهدا می کنند. ضمنا تمامی هزینه‌های ایاب و ذهاب و اقامت برندگان بر عهده جشنواره است.

■ علاقمندان به حضور در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به همراه فرم ثبت نام حداکثر تا تاریخ دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ به جشنواره ارسال نمایند.

≡ آدرس ایمیل ارسال آثار:

■  kocaelicartoon@gmail.com

≡ آدرس پستی ارسال آثار :

■ Kocaeli Metropolitan Municipality Karabas Mah. Sanayi Fuari 4. Cadde No:39 Leyla Atakan Kultur Merkezi Kultur Sanat Konservatuar Sube Mudurlugu IZMIT/ KOCAELI / TURKEY

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه