جستجو

فراخوان دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان منتشر شد.

  • مهلت: ١۵ آبان ١٣٩٧

این جشنواره از سوی سازمان بسیج رسانه استان سمنان با همکاری حوزه هنری استان سمنان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، خانه مطبوعات استان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، موسسه سراج و بسیج هنرمندان استان در پاییز و زمستان امسال برگزار می‌شود.

≡ موضوعات مسابقه

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان از سراسر استان، تا ١۵ آبان ١٣٩٧ فرصت دارند، تولیدات مطبوعاتی و رسانه‌ای خود را در موضوعات: اقتصاد مقاومتی، مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی، حمایت از تولید ملی و کالاهای ایرانی، پاسداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، بصیرت و دشمن‌شناسی و استکبارستیزی و بدعهدی آمریکا و موضوع آزاد (فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی) ارائه دهند. مراسم اختتامیه و معرفی برترین‌های دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان، زمستان ٩٧ برگزار می‌شود و آثار برگزیده در مرحله استانی به جشنواره ملی ابوذر ارسال خواهد شد.

≡ بخش های مسابقه

مقاله، خبر و گزارش، تیتر، یادداشت و سرمقاله، موشن گرافیک، عکس، کاریکاتور و فیلم کوتاه خبری بخش‌های رقابتی این جشنواره است و در بخش ویژه نیز از برترین‌های فضای مجازی استان قدردانی خواهد شد.

≡ نحوه ثبت نام

فعالان رسانه‌ای استان می‌توانند فرم ویژه ثبت‌نام را از سایت جشنواره به نشانی سایت aboozarfest.ir و کانال اطلاع رسانی جشنواره در شبکه‌های اجتماعی آی‌گپ، سروش، ایتا و گپ به نشانی @aboozarfest  و ادارات فرهنگ و ارشاد و خانه مطبوعات شهرستان‌ها دریافت کنند و با رعایت مقررات مندرج در ضوابط پیوست، آثار خود را از طریق فضای مجازی، پست و یا به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره در سازمان بسیج رسانه استان سمنان به نشانی: سمنان، بلوار نهضت، خیابان دهخدا، خیابان رسانه (۲)، ساختمان ۱۴ واحدی بسیج مستضعفین و اقشار (ساختمان شهید محب شاهدین) تحویل دهند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۴۳۴۳۲۸-۰۲۳ تماس حاصل کنند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه