جستجو

فراخوان دومین جشنواره ملی مجسمه های نمکی تالاب کجی نمکزار نهبندان خراسان جنوبی منتشر شد.

■ مهلت: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ■

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛احمد محبی با بیان این خبر گفت «دومین جشنواره ملی مجسمه های نمکی تالاب کجی نمکزار نهبندان» با همکاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فروردین ٩٧ برگزار می شود. این جشنواره با هدف توسعه مجسمه سازی و هنر محیطی معاصر ایران برپا می شود و از دیگر اهداف آن فراهم آوردن شرایط بروز و شکوفایی آفریش های هنری و تامین نگاه زیبایی شناسانه در جامعه ،تبادل تجربیات اطلاعات و مهارت ها در  زمینه هنر محیطی در میان هنرمندان و حضور و بازدید شهروندان در حین اجرا آثار است.

به گفته وی آخرین مهلت ارسال تصاویر آثار ١٠ بهمن ٩۶ از طریق درگاه اینترنتی است و داوری مرحله اول ،دهه دوم بهمن ٩۶ انجام می شود که اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله اجرایی جشنواره هفته اول اسفند ٩۶ خواهد بود. 

این مقام مسئول  با بیان اینکه موضوع جشنواره آزاد می باشد اظهار کرد: بخش ویژه با موضوع اقتصاد مقاومتی و دفاع مقدس به اثر منتخب جایزه تعلق خواهد گرفت.

مدیر کل فرهنگ ارشاد خاطر نشان کرد: این جشنواره در ٢ مرحله ( انتخاب اولیه بر اساس تصاویر ارسالی و  انتخاب نهایی براساس اجرای زنده در تالاب انجام می شود.

وی مرحله اول به عنوان پذیرش قطعی تلقی نمی شود و از شرکت کنندگان طبق تاریخ اعلام شده برای حضور در جشنواره دعوت خواهد شد.متقاضیان شرکت در جشنواره برای داوری مرحله اول آثار باید نام خود در جشنواره و ارسالی تصاویر آثار را از طریق khj.farhang.gov.ir/fa/tahlabnamki قطعی نموده و یا به سایت khj. Farhang.gov.ir  مراجعه نمایند.

به گفته وی هر هنرمند می تواند در مرحله نهایی یک نفر را بعنوان دستیار معرفی و همراه داشته باشند و هر هنرمند می توان حداکثر با ارائه ۵ اثر در مرحله اول شرکت کند.

وی جوایز این دوره از مسابقات را برای گروه اول:تندیس جشنواره ،لوح تقدیر و مبلغ ۵٠ میلیون ریال ،گروه دوم : لوح تقدیر و مبلغ ۴٠ میلیون ریال و گروه سوم : لوح تقدیر و مبلغ ٣٠ میلیون ریال  عنوان کرد و افزود:در بخش ویژه از دو اثر تقدیر و به هر اثر مبلغ ٢٠ میلیون ریال اهدا می شود علاقه مندان می توانند با دبیرخانه جشنواره به شماره  ٣٢٣٢٣٢٧٣ و ٠٩٣٩٠٢١۴٨۵٠ تماس بگیرند.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه