جستجو
فراخوان رزیدنسی (اقامت موقت) رشته عکاسی در مجارستان ۲۰۲۲ منتشر شد.

فراخوان رزیدنسی (اقامت موقت) رشته عکاسی در مجارستان ۲۰۲۲ منتشر شد.

  • مهلت: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

■ برنامه رزیدنسی Elizabeth A-i-R رویدادی یک ماهه در بوداپست برای عکاسان و هنرمندانی است که در زمینه عکاسی فعالیت می کنند. این رویداد با همکاری شهرداری Erzsébetváros و دانشگاه هنر و طراحی Moholy-Nagy بوداپست برگزار می شود. اقامت یک ماهه بین ژوئن و سپتامبر ۲۰۲۲ انجام خواهد شد. هنرمند مقیم باید حداقل ۳۰ روز را در بوداپست سپری کند تا روی پروژه عکاسی پیشنهادی کار کند. صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دربافت هزینه‌های ارزی، ترجمه متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ تمامی عکاسان و هنرمندانی که در زمینه عکاسی کار می کنند می توانند در این رویداد شرکت نمایند.

≡ مزایای رزیدنسی:

■ به هنرمند مبلغ ۱۰۰۰ یورو برای هزینه های زندگی و ۱۰۰۰ یورو دیگر برای تولید یک نمایشگاه پاپ آپ در مرکز شهر بوداپست تعلق می گیرد. این رویداد هزینه های سفر تا سقف ۵۰۰ یورو را پوشش می دهد.
■ دسترسی به فضای زندگی و کاری

≡ شرایط:

■ پروپوزال باید شامل نام و مشخصات تماس شما، نمونه کارها، شرح مختصری از پروژه ای که قرار است توسعه یابد و یک CV کامل باشد. این باید یک فایل PDF واحد در فرمت افقی A۴، تعداد صفحات بدون محدودیت، اما حداکثر ۲۵ مگابایت باشد.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ رایگان است.

≡ لینک ها و دانلود ها:

وبسایت رزیدنسی (اقامت موقت) رشته عکاسی در مجارستان

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

2 پاسخ

  1. سلام. وقت بخیر. من درباره ارسال مدارک و انتخاب پروژه مد نظرم چند تا سوال دارم. شما مشاورینی دارید که بتونم باهاشون مشورت کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه