جستجو
Participant Resources Residency

فراخوان رزیدنسی (اقامت هنرمند) Studio Practicum در کانادا منتشر شد.

  • مهلت: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

■ این برنامه، فرصتی در جهت گسترش و بسط مهارت های فنی شرکت کنندگان در ارتباط با سایر هنرمندان شرکت کننده و محلی می باشد. این برنامه یک تجربه عملی در زمینه هنرهای صوتی، انیمیشن، رسانه های تعاملی، هنر دیجیتال، تولید ویدیو و غیره است و برای افرادی که به دنبال حرفه ای شدن، به عنوان تکنسین های استودیو یا دستیارهای تولید و یا کسانی که در جستجوی تحصیلات تکمیلی هستند، تجربه ای را در یک سازمان حرفه ای ارائه می دهد. متقاضیان باید از طریق ارائه نمونه کارهای خود در زمینه رسانه های گوناگون دیجیتال، مهارت های پایه ای را نشان دهند.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت در این رویداد برای فارغ التحصیلان جدید برنامه های متمرکز بر رسانه های دیجیتال، مجسمه سازی، سرامیک و چاپ آزاد است.

≡ امکانات:

■ شرکت کنندگان برای تقویت دانش فنی، هنری، ارتباطات، تفکر انتقادی، کار گروهی، رهبری و مهارت حل مسائل، مربی دریافت خواهند کرد.
■ همچنین شرکت کنندگان از طریق تسهیل گر هنرهای دیجیتال، چاپ، مجسمه سازی و سرامیک، مربی دریافت می کنند و در ارائه برنامه های آموزشی و رویدادهای هنری بصری کمک دریافت می کنند.
■ همه متقاضیان از وضعیت خود حدود هشت تا ده هفته پس از مهلت درخواست مطلع خواهند شد و متقاضیان برگزیده مورد مصاحبه قرار می گیرند.

≡ شرایط:

■ متقاضیان باید درخواست آنلاین، انگیزه نامه، رزومه، نمونه کار، توصیه نامه، فهرست مهارت های فنی و استیتمنت را برای این رویداد ارسال نمایند.

≡ هزینه ها:

■ هزینه ارسال درخواست: ۶۵دلار
■ هزینه تحصیل هفتگی: ۲۳۰دلار
■ کمک هزینه روزمره: ۶۱دلار

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه